۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۹۸۶۴
فقط نیمی از سازمان‌ها به امنیت سیستم‌های خود اطمینان دارند.
به نقل از زد.دی.نت، «آنتونی استیت» مدیر مرکز امنیت سیسکو در استرالیا و نیوزیلند اعلام کرد نبود اطمینان در سازمان‌های جهانی به دلیل پیچیده شدن و پررنگ‌تر شدن حملات سایبری صورت گرفته است و مجرمان سایبری توانسته‌اند روش‌های منعطف‌تر و کارآمدتری را مورد استفاده قرار دهند.
 
او گفت:‌ «کاهش سطح اطمینان از توانمندی امنیتی سازمان به دنبال افزایش آسیب‌پذیری نرم‌افزارها صورت گرفته است و هر سال شاهد آن هستیم که این آسیب‌پذیری‌ها بیشتر می‌شود. هرچه جلوتر می‌رود، از توانایی وصله‌های امنیتی برای پشتیبانی بیشتر از سازمان کاسته می‌شود.»
 
او در ادامه توضیح داد: «هر روز شاهد بروز اختلالات نرم‌افزاری و حفره‌های امنیتی هستیم. ولی سازمان‌ها برای مقابله با این مشکلات چه اقدامی انجام می‌دهند؟ باید اعتراف کرد که با وجود تلاش‌های فراوان از تعداد آسیب‌پذیری‌های نرم‌افزاری کاسته نشده است. به نظر می‌رسد توانایی سازمان‌ها برای استفاده از وصله‌های امنیتی و رفع آسیب‌پذیری‌ها چندان هم کارآمد نیست.»
 
شرکت سیسکو در گزارش سالانه خود توضیح داد که بدافزارها و برنامه‌های مخرب هرگز از بین نمی‌روند. هکرها به واسطه استفاده از همین برنامه‌های مخرب سالانه درآمدی بالغ بر ۳۴ میلیون دلار را به دست می‌آورند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر