۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۹۶۲۴
استاندار ایلام:
استاندار ایلام با بیان اینکه ظرفیت های لازم برای نهادینه کردن پدافند غیر عامل در کشور ایجاد شده است گفت: آموزش و فرهنگ سازی از اولویت‌های جدی شورای پدافند غیر عامل استان ایلام است.
محمد رضا مروارید بعدازظهر سه شنبه در نشست شورای پدافند غیر عامل استان ایلام، اظهار داشت: مردم باید با پدافند غیرعامل آشنا شوند.

وی با بیان اینکه آمادگی نظامی و دفاعی باید همیشگی باشد، افزود: پدافند غرعامل نباید مربوط به زمان و مکان خاصی باشد و باید همه مردم با پدافند غیرعامل آشنا باشند که اصول پدافند نیز محقق شود.

استاندار ایلام عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان ایلام نیز باید توجه ویژه‌ای به موضوع پدافند غیرعامل داشته باشند و این موضوع را همیشه مورد توجه خود داشته باشند.

وی گفت: فرهنگ سازی و آموزش از اولویت‌های جدی شورای پدافند غیرعامل استان ایلام است چرا که برای رسیدن به وضعیت خوب و مطلوب نیازمند فرهنگ سازی در این زمینه هستیم.

مروارید خاطرنشان کرد: استان ایلام به دلیل هم مرز بودن استان ایلام با کشور عراق نیازمند توجه بیشتری به موضوع پدافند غیرعامل دارد و لازم است که در زمنیه‌های سخت افزاری و نرم افزاری به آن توجه ویژه شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر