۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۱۹۶۱۷
دوره آموزشي پدافند غیرعامل در آموزش وپرورش راسك با حضور بيش از 150 نفر از مديران ، معاونين و مربيان پرورشي و مربيان آمادگي دفاعي شهرستان سرباز برگزار شذ.

اين دوره كه به درخواست آموزش وپرورش راسك با هدف آموزش مديران و همكاران فرهنگي در مواقع بحران برگزار گرديدبه بيان اصول ومباني پدافند غير عامل پرداخته شد.

برگزاري دوره آموزشي در آموزش وپرورش راسك با حضور بيش از 150 نفر از مديران ، معاونين و مربيان پرورشي و مربيان آمادگي دفاعي شهرستان سر باز

حيدري مربي اين دوره پدافندغیرعامل فرهنگي را یک زره در برابر تهاجم فرهنگی، شبکه‌های ماهواره‌ای و... معرفی کرد و پدافند را سپری برای جلوگیری از تهاجمات فکری و اعتقادی برشمرد.

وی با بیان اینکه آینده روشنی برای پدافند غیرعامل وجود دارد، كفت: كشوري مثل سوئيس 35 سال است كه اصول ومبانب پدافند غير عامل را در كشورش اجرا ميكند.و حال كشوري مثل ما با اين همه هجمه دشمنان بايد به جد اين موضوع را دنبال كند.

وي افزود: اصل اساسی در پدافند آموزش است و آموزش و پرورش نیز با توجه به مسئولیتی که دارد باید دانش‌آموزان، فرهنگیان و والدین را آموزش دهد.

برگزاري دوره آموزشي در آموزش وپرورش راسك با حضور بيش از 150 نفر از مديران ، معاونين و مربيان پرورشي و مربيان آمادگي دفاعي شهرستان سر باز

وی نقش فرهنگيان را در پدافند که یک نوع دفاع است، بی بدیل دانست و ادامه داد: به فراخور دشمنان باید تلاش کنیم در زمان تعرض دشمن از امکانات خود خوب استفاده کنیم و کمترین آسیب را ببینیم.

حيدري در اين كارگاه گفت : حضرت علی(ع) فرمودند «دو نعمت است که همیشه گم هستند، یکی امنیت و دیگری سلامتی» بنابراین یکی از راه‌های دست یابی به امنیت فراگیری پدافند غیرعامل است.

گفتنی است؛ در حاشیه این برنامه فيلمي درباره استقاده درست از تلفن، تبلت و نت بوكها و آسيبهاي استفاده از شبكه هاي اجتماعي مانند واتس آپ پخش وتوضيحاتي ارائه شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر