۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲
کد خبر: ۱۹۵۱۸
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور :
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه امریکا با تشکیل ائتلاف های به ظاهر حفظ حقوق بشری، اطلاعات زیرساختی کشورهای مسلمان را در اختیار عربستان قرار داده و نقش اساسی را در جنایات و کودک کشی عربستان ایفا می کند تاکید کرد: استراتژی جدید آمریکا مدیریت از راه دور و راه اندازی جنگ های نیابتی در منطقه است.
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور شامگاه پنجشنبه در یادواره سردار محمدعلی شاهمرادی و 27 شهید شهر ورنامخواست از توابع اصفهان بصیرت را لازمه جوامع اسلامی دانست و تأکید کرد: نباید فرصت های خودمان را به تهدید تبدیل کنیم چراکه این موضوع از اهداف اصلی دشمنان به حساب می آید.

وی افزود: امروز سردمداران استکبار در حوزه های مختلفی نظیر ایدئولوژی، نظامی، اقتصادی و سایبری ، جبهه مقاومت را تحت فشار قرار می دهد.

وی یادآور شد: بیش از 240 فروند جنگنده و هواپیمای جاسوسی در چند سال اخیر به برخی کشورهای منطقه بویژه عربستان واگذار شده که هدف از این واگذاری ها جنگ افروزی بین کشورهای مسلمان است.

معاون بسیج سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه امریکا با تشکیل ائتلاف های به ظاهر حفظ حقوق بشری، اطلاعات زیرساختی کشورهای مسلمان را در اختیار عربستان قرار داده و نقش اساسی را در جنایات و کودک کشی عربستان ایفا می کند تاکید کرد: استراتژی جدید آمریکا مدیریت از راه دور و راه اندازی جنگ های نیابتی در منطقه است.

وی با اشاره به انتخابات اسفند ماه سال جاری متذکر شد: انتخابات فرصت ارزشمندی برای ملت ما به حساب می آید و بطور یقین، مردم با حضور پرشکوه خود در این عرصه مهم جواب دندان شکنی را به زیاده خواهان و عوامل داخلی دشمن خواهند داد.

وی همچنین درخصوص اهمیت فضای مجازی در کشور خاطر نشان کرد: دشمنان به سبب وجود چنین فضایی همواره درصدد ایجاد نفاق در جامعه بوده که اخیرا هم در موضوعاتی نظیر هتل مهاباد و ایجاد اختلافات مذهبی در برخی مناطق اقداماتی را انجام داده اند.

امام جمعه ورنامخواست نیز در این آیین گفت: : شهید محمدعلی شاه مرادی به برکت خلوص، تقوا و ممزوج کردن معارف اهل بیت (ع) روح را از کالبد تن آزاد کردند.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم ترکی افزود: شهید شاهمرادی مانند بسیاری از شهدای دیگر از شهرت طلبی ها و زندان نفس رهایی یافتند. وی زیاده خواهی و آرزوهای دور و دراز دنیایی را در تضاد با آرمان خواهی دانست و تأکید کرد: انسان های مومن با توکل به خدا در دنیا گام برداشته و با بصیرت نافذ خود در جامعه دین خدا را یاری کنند.

شهرورنامخواست از توابع شهرستان لنجان با دارا بودن بیش از 17 هزار نفر جمعیت در 50کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر