۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۹۴۷۷
شهردار بومهن از امضا تفاهم نامه آموزش و ارتقاء پدافند غیر عامل برای نخستین بار در سطح شهرداری های کشور با هدف آمادگی لازم و کسب تخصص در زمینه پدافند غیر عامل با دانشگاه امام حسین (ع) خبر داد.
حجت الله تاج محمدی شهردار بومهن در مراسم امضا تفاهم نامه آموزش و ارتقاء پدافند غیر عامل که روز سه شنبه در پارک ملی فناوری پردیس برگزار شد، اظهار کرد: این تفاهم نامه که بین شهرداری و دانشگاه امام حسین (ع) امضا شد، در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان در حوزه خدمات شهری، ایمن سازی استحکامات، انجام مطالعات علمی، اجرای پایلوتی پایان نامه های علمی و کاربردی دانشجویان است.

وی با بیان اینکه افزایش سطح علمی تصمیمات شهری بومهن و پردیس از جمله اولویت های این نهاد است، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل مهم امضای این تفاهم نامه با دانشگاه امام حسین (ع) تقویت حوزه آموزش به صورت علمی و تخصصی، آگاه سازی عمومی و آموزش تخصصی مدیران شهرستانی عنوان سربازان مقدم مقابله با بحران است.

تاج محمدی گفت: در اقدام نخست اجرای این تفاهم نامه 20 نفر از مدیران شهری در دوره های آموزشی پدافند غیر عامل دانشگاه امام حسین (ع) شرکت می کنند تا متخصصان پدافند غیر عامل شوند.

شهردار بومهن با بیان اینکه آموزش مردم از دیگر دستاوردهای تفاهم نامه آموزش و ارتقاء پدافند غیر عامل است، گفت: اگر مدیران شهری با اصول پدافندغیرعامل آشنا باشند در آموزش این اصول به شهروندان موثر خواهند بود. 

لازم به ذکر است، این تفاهم نامه برای اولین بار در سطح شهرداری های کشور به مدت 5 سال در 7 ماده و سه نسخه تهیه شده که پس از اتمام دوره تفاهم نامه، در صورت تمایل، قابل تمدید است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر