۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۹۳۷۴
سردار سلامی در پیش از خطبه نمازجمعه تهران؛
سردار سلامی : بدانید که ما مسیر خود را برای دفاع از استقلال خود، آزادی خود، کرامت و حیثیتمان ادامه خواهیم داد، اما آنهایی که به غرب اعتماد دارند بدانند که دست‌های چدنی آمریکا از زیر دستکش‌های مخملی امروز آشکار شده است.
سردار حسین سلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران که به مناسبت حماسه ۹ دی‌ماه انجام شد، با اشاره به رشادت‌های امام خمینی(ره) و دستاوردهای مجاهدت ایشان اظهار داشت: مسیر تاریخی سرنوشت ملت بزرگ ایران و بلکه مسلمانان عالم را توسعه دادند. ملت بزرگ ایران را از اسارت، بردگی و برده‌داری مدرنِ دنیای استکبار به ویژه آمریکای جهانخوار نجات دادند.

وی با بیان اینکه امام(ره) مسیر و افق بلندی را برای بازیابی حقیقت اسلامی همه مسلمانان عالم گشودند، تصریح کرد: برای ما عزت، استقلال، آزادی، احکام و آموزش‌های الهی را به یادگار گذاشتند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: امام(ره) کبریای پوشالی قدرت‌های بزرگ و و شوکت پوشالی آنها را در مقابل قامت کبریایی خداوند بزرگ نشان دادند. او سرچشمه عزت ما و استقلال همه جانبه برای دستیابی به یک تمدن عظیم اسلامی بود.

سردار سلامی با اشاره به جایگاه مقام معظم رهبری تصریح کرد: از خداوند بزرگ برای رهبر عظیم‌الشأنمان، نور چشم امت اسلام که همانند امام(ره) بیرق عزت و کرامت اسلامی را پس از ایشان بر دوش گرفتند و ملت ایران را از مسیر فتنه‌های پیچیده با آرامش عبور دادند، آرزوی سلامت داریم.

وی ادامه داد: ایشان رهبری حکیم، خردمند، وارسته، باتقوا و شجاع هستند که امروز در رهبری او جلوه‌ای از نبوت و نمادهای درخشانی از ولایت علوی و حلم و شکیبایی و شرح صدر امام حسین(ع) را شاهد هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار داشت: روح عاشورا و امام حسین(ع) در گفتار، رفتار، هدایت‌ها و رهبری‌های ایشان به چشم می‌خورد. او رهبری بزرگ است که پس از امام(ره) توانستند تمرکز دشمن را از روی ملت ایران و دیگر بلاد اسلامی بردارند.

سردار سلامی با بیان اینکه ایشان توانستند به عمق آرزوها و خیال‌های دشمنان و باورها، راهبردها، سیاست‌ها و همه تاکتیک‌ها و تکنیک‌های آنها نفوذ کنند، ادامه داد: او یک رهبر استثنایی است و از خداوند برای ایشان سلامتی، سعادت، طول عمر و توفیقات روزافزون خواستاریم.

وی با اشاره به یوم‌الله نهم دی گفت: امروز در سالروز گرامیداشت یک حادثه شکوهمند تاریخی به نام ۹ دی هستیم و این واقعه‌ای است که در طول یک روز ملت ایران توانست با آرامش و با خلق یک حماسه جاودانه سیاست‌های دنیای استکبار را دفن کند.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ۹ دی اوج شکوه انقلاب ملت ایران بود، افزود: این روز نشان دهنده بیداری، آگاهی، هوشمندی، خردورزی، عمل به موقع و قاطع ملت ایران است.

سلامی ادامه داد: ۹ دی تجلی روح وحدت عاشورا و ظهور غیرت، جوانمردی، آگاهی، بصیرت و هوشمندی ملت ایران بود.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه در ۹ دی ملت ایران به تعبیر مقام معظم رهبری باطل‌السحر فتنه شدند، تصریح کرد: دشمنان در بزرگترین واقعه سیاسی کشورمان آمدند تا آن پیروزی درخشان را به یک شکست تبدیل کنند. آن فتنه بزرگ فتنه‌ای بود که راهبردها، سیاست‌ها و سناریوهای قدرت‌های استکباری را با جهالت و قدرت‌طلبی افرادی که از انقلاب اعتبار گرفته بودند و مناصب کلیدی نظام را در اختیار داشتند و به شخصیت‌های ملی تبدیل شده بودند، همراه کرد.

وی ادامه داد: این فتنه بر اثر قدرت‌طلبی عده‌ای و همگام شدن با مزدوران و ضدانقلاب‌ها که همیشه در کمین بودند،این فتنه هم‌راستا با سیاست قدرت‌های خارجی و آرزوی آنها با شرارت‌ها، نمک‌نشناسی‌ها و بی‌تقوایی داخلی‌ها شکل گرفت، اما ملت مسلمان ایران در آن حرکت طوفانی ۹ دی کاخ آرزوهای دشمن را ویران کرد و یأس و ناامیدی را به جبهه دشمنان برد.

سردار سلامی با اشاره به بهره‌گیری ملت ایران از دو تجربه تاریخی ادامه داد: ملت مسلمان ایران از دو تجربه سخت تاریخی درس گرفته و از هدایت‌های رهبر عظیم‌الشأن، روح هدایت گرفته بود.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: یکی از این تجربه‌ها مربوط به تاریخ صدر اسلام بود و ملت ایران صدها سال در غم تنها ماندن امام علی(ع) در مسجد کوفه اشک‌های زیادی ریخته و عبرت آموخته بود که اگر امام مسلمین در میدان جنگ تنها بماند، دشمنان برای شکست اسلام همه توان خویش را به کار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: ملت ایران تنها ماندن امام حسن مجتبی(ع) در مقابل معاویه را دیده بودند و همواره این غم تاریخی، عاطفه ملت ایران را آزار می‌داد. ملت ایران تنهایی امام حسین(ع) را در واقعه باشکوه عاشورا سالهای سال دیده بود.

سردار سلامی افزود: این تجربه‌های تلخ برای ملت ایران بصیرتی عمیق، نگاهی ژرف و احساسی بزرگ ایجاد کرد و این یک تجربه بود که نباید از امام امت جدا شد.

وی افزود: تنها ستاره‌ای که در آسمان عالم اسلام عامل هدایت مسلمانان بوده، ولایت است. هر امتی از ولی خود فاصله گرفت، دشمنان بر او مسلط می‌شوند. این یک تجربه بزرگ تاریخی است و امروز ملت ایران این تجربه‌های سنگین و تلخ را همواره مرور کرده و به مدد آنها در کنار امام خویش و پشت سر او ایستاده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تجربه تلخ دیگر، تجربه مداخلات آمریکا و اروپا در یکصد ساله اخیر در جهان اسلام است، گفت: این مسئله عامل همه مصیبت‌ها، گرفتاری‌ها، بدبختی‌ها، عقب‌ماندگی‌ها، آوارگی‌ها، جنگ‌های داخلی و تفرقه‌های خونین در دنیای اسلام است.

وی با اشاره به کشف نفت در جهان اسلام گفت: از آن زمان تاکنون آمریکا و اروپا جهان اسلام را به عنوان منطقه‌ای دیدند که بر اثر تسلط بر آن می‌توانند کرانه‌های قدرت خود را به شرق و غرب عالم نفوذ دهند.

انتصاب مهره‌های سیاسی دست‌نشانده در جهان اسلام عامل اصلی عقب ماندگی است

سردار سلامی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: باور کنید به تازگی گزارش‌های مربوط از به کارگیری و قتل عام مسلمانان توسط انگلیسی‌ها منتشر شده است. این موضوع تازه توسط مجله گاردین افشا شد و انگلیسی‌ها در جنگ جهانی اول ۴۰۰ هزار مسلمان را از هند آن روز که تجزیه نشده بود، به نیابت از خود به جبهه جنگ اول جهانی اعزام کردند که اکثر آنها قتل عام شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این غارتگری‌ها ادامه پیدا کرده است، گفت: سرنوشت سیاسی ایران در طول دهه‌های گذشته قبل از انقلاب یا به دست انگلیسی‌ها رقم می‌خورد و یا به دست آمریکایی‌ها. آنها بر ثروت‌های مادی و نفت جهان اسلام و تهی‌سازی ملت‌های اسلامی و مسلمانان از ثروت‌های معنوی خود اصرار کردند. آنها هر چه توانستند بر پیکر مسلمانان شمشیر زدند.

وی با بیان اینکه کودتای ۲۸ مرداد محصول مداخله مستقیم آمریکا در تحولات سیاسی ایران است، خاطرنشان کرد: در طول این دهه‌ها شاهد تسلط آمریکا، انگلیس و فرانسه بر جهان اسلام بوده‌ایم. انتصاب مهره‌های سیاسی دست‌نشانده در جهان اسلام عامل اصلی رکود، عقب‌ماندگی، تحقیر و غارت ثروت مادی و معنوی آنها بوده است. همه کشورهای اسلامی در این دوران‌های سیاه یا تحت اشغال آمریکا، انگلیس و فرانسه بوده‌اند و یا به آنها تهاجم نظامی شده است.

سردار سلامی افزود: انقلاب بزرگ اسلامی ایران توسط امام(ره) به این روند خاتمه داد و جریان تسلط آمریکا بر دنیای اسلام معکوس شد. امام(ره)، رهبری قدرت سیاسی توسط آمریکا را شکستند و توانستند یک زلزله سیاسی ایجاد کنند.

امام(ره) موازنه قدرت جهانی را در عصر حاضر با چالش مواجه کرد

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه استراتژیک‌ترین منطقه تحت سلطه آمریکا، ایران بود تصریح کرد: امام(ره) توانستند ایران را از تسلط سیاسی آمریکا نجات دهند. اینجا دیگر نقطه آغاز شکل‌گیری و ظهور یک قدرت جدید به نام اسلام است که پیام‌آور تمدن نوین اسلامی در عصر حاضر است.

وی خاطرنشان کرد: امام(ره) موازنه قدرت جهانی را در عصر حاضر با چالش مواجه کرد و دنیای استکبار و عوامل دست‌نشانده آن در بلاد اسلامی احساس کردند که امواج این انقلاب شکوهمند در درون مرزهای ایران محصور نخواهند ماند.

سردار سلامی افزود: آنها در واکنش‌‌های سازماندهی شده و با طراحی‌های استراتژیک به جنگ این انقلاب بزرگ آمدند تا اجازه ندهند یک الگو و مدل موفق از انقلابی بزرگ بر اساس ارزش‌های اسلامی شکل بگیرد. الگویی که می‌تواند به همه نقاط جهان اسلام گسترش یافته و به تدریج فضای تنفس حیاتی آمریکا و اروپا را در جهان اسلام تنگ کند و آن چیزی است که با پیشوایی رهبر معظم انقلاب اتفاق افتاده است.

جانشین فرمانده کل سپاه جنگ هشت ساله را یکی از خطرناکترین سناریوهای دشمن دانست و افزود: آنها می‌خواستند با این جنگ پیروزی‌های شگفت‌انگیز ملت مسلمان ایران را در هم بشکنند، اما در این نبرد نابرابر، ملت ایران با هدایت‌های امام(ره) پیروز و سربلند شد.

وی تصریح کرد: ملت ایران توانست اراده خود را بر دشمنان تحمیل و استقلال خود را تضمین کند. بیش از ۲۰۰ هزار شهید سند زنده یک مقاومت شکوهمند هشت ساله است که هنوز هم پایه‌های اصلی مستحکم دفاعی و بازدارنده ما را خون‌های این شهدا شکل می‌دهد.

سردار سلامی افزود: دشمنان به تحریم‌های اقتصادی و انزوابخشی سیاسی دست زده و فتنه‌های داخلی را با ابعاد دیگر تهاجم در یک امتداد قرار دادند، اما صفحات تاریخ ملت ایران نشان دهنده این است که در هر عرصه‌ای که دشمن در مقیاس جهانی با این ملت و آرمان‌های او درگیر شد، حاصلی جز شکست برای او نداشت.

مردم در انتخابات ۸۸ اعتماد خود را به نظام نشان دادند

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما توانسته بودیم تمرکز استراتژیک دشمن را بر کشورمان از بین ببریم، خاطرنشان کرد: ما توانسته بودیم به تدریج میدان‌های تماس با دشمن را از کرخه و کارون به نقاط بیرون منتقل کنیم. دشمن به تدریج در حال مایوس شدن بود، اما سالها سرمایه‌گذاری کرده بود تا طرفداران اندیشه‌ای خود را که قبله سیاسی خود را غرب قرار داده‌اند و مرعوب فرهنگ و قدرت به ظاهر فیزیکی آنها هستند، به عنوان موجودیت‌های سیاسی و جریان‌های سیاسی در درون کالبد ملی جامعه ایران جای بگیرد.

وی ادامه داد: آنها منتظر فرصت بودند و همه چیز برای ملت ایران نشان‌دهنده شتابی برای دستیابی به قدرت جهانی است. مردم در انتخابات ۸۸ با مشارکت ۸۵ درصدی اعتماد خود را به نظام و علاقه‌شان را به مشارکت در فرآیندهای سیاسی نشان دادند که این یک پیروزی بزرگ بود.

سردار سلامی تصریح کرد: این نشان دهنده یک مردمسالاری نیرومند و پاک بود که با تکیه بر ارزش‌های اسلامی به وجود آمده است، اما ناگهان همه چیز عوض شد و آنها که از نظام آبرو گرفته بودند و توسط نظام به شخصیت‌های ملی و معتبر تبدیل شده بودند و آنان که نظام به آنها اعتماد کرده بود و کاندید ریاست‌جمهوری‌شان کرده بود، به دلیل قدرت‌طلبی و هواپرستی ساز و کارهای قانونی این نظام را بر هم زده و تصور می‌کردند باید قوانین و ساز و کارهای نظام با آرزوهای آنها تطبیق داده شود. آنها آمده بودند به زور آرای مردم را به سرقت ببرند، اما رهبر معظم ما امانت‌بخش آرای مردم بود.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آنها می‌خواستند از نظام ما باج‌خواهی کنند، گفت: با جوسازی می‌خواستند فضای اجتماعی و سیاسی جامعه را به نفع خود تغییر دهند. این چیزی جز خیانت آشکار به آرمان‌ها و دستاوردها و مصیبت‌دیدگی‌ها نیست.

فتنه گران موقعیت بین‌المللی نظام را با آسیب مواجه کردند

وی تصریح کرد: آنها موقعیت بین‌المللی و رأفت نظام ما را با آسیب مواجه کردند و بر چهره مردم‌سالارانه اسلامی نظام ما سیلی زدند. آنها عکس مسیر شهدای ما عمل کرده بودند. آنها می‌خواستند انقلاب را به پای خود ذبح کنند در حالیکه شهیدان ما خود را به پای انقلاب ذبح کرده بودند.

سردار سلامی با طرح این سئوال که آیا ملت ایران می‌تواند چنین انسان‌هایی را به عنوان مراجع فکری و کارگزاران سیاسی خود بپذیرند، خاطرنشان کرد: هرگز. در شأن انقلاب ما نیست که افراد هواپرست و قدرت‌طلب اجازه تنفس در فضای سیاسی کشور داشته باشند. ۹ دی‌ماه روز دفن همه فتنه‌ها و شرارت‌ها بود که از داخل و خارج آمده بود تا چهره نورانی انقلاب ما را تیره کند.

جانشین فرمانده کل سپاه، واقعه ۹ دی را تنها حادثه‌ای دانست که ملت ایران در یک روز آمریکا را شکست داد، افزود: ملت ایران در آن روز آمده بود تا همه استراتژی‌ها و سناریوهای دشمنان را دفن کند و این اتفاق بزرگ صورت گرفت.

وی با اشاره به خطبه مقام معظم رهبری در وقایع سال ۸۸ گفت: در آن خطبه سوزناک ایشان با جسم جانباز خود از عمار سخن گفتند و به تدریج فتنه ریزش کرد. در واقعه عاشورا مردم دیدند که عمق این فتنه، عواطف و ارزش‌های این ملت را هدف قرار داده است.

سردار سلامی گفت: رهبر عظیم‌الشان ما شکیبایی به خرج داد و اتمام حجت کرد و همه را به توبه و بازگشت به مسیر ملت دعوت کرد.

امروز به یک قدرت بزرگ در مقیاس جهانی تبدیل شده‌ایم

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما امروز به یک قدرت بزرگ در مقیاس جهانی تبدیل شده‌ایم، گفت: نفوذ سیاسی و اعتقادی و فرهنگی انقلاب ما تا شرق مدیترانه و شمال آفریقا پیش رفته است. امت واحده اسلامی در جهان اسلام شکل یافته و امروز فلسطین به برکت انقلاب اسلامی و ملهم از اندیشه‌های پیشوای انقلاب اسلامی به یک قدرت تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: حزب‌الله در لبنان یک نیروی دفاعی قدرتمندی است که توانسته به همراه فلسطینیان در چهار جنگ از پیروز شدن آمریکا و اسرائیل بر مسلمانان جلوگیری کند.

سردار سلامی افزود: امروز در سوریه یک ارتش مردمی نیرومند شکل گرفته که در مقابل مستکبران و تروریست‌های تکفیری ایستاده است. در عراق یک نیروی مردمی قدرتمند شکل گرفته است. نگاه کنید چگونه جغرافیای جهان اسلام به هم پیوند خورده و چه جبهه وسیعی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان اروپایی و شرکای منطقه‌ای آنها به وجود آمده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز در شرق مدیترانه فرزندان انقلاب با دشمنان مسلمانان درگیرند، تصریح کرد: در یمن، انصارالله همانند حزب‌الله یک نیروی تعیین کننده مسیر تحولات منطقه است. این نیرو یک موازنه کننده قوا در جهان اسلام به شمار می‌رود. ایران وسیع‌تر از آن چیزی است که کرانه‌های جغرافیایی آن روی نقشه‌‌‌ها نشان می‌دهد.

سرگردانی استراتژیک میدانی آمریکا در تحولات سیاسی و میدانی منطقه

وی، مسلمانان را امروز دارای یک امت واحده دانست و گفت: سرنوشت آنها به هم گره خورده است و شما سرگردانی استراتژیک میدانی آمریکا را در تحولات سیاسی و میدانی منطقه می‌بینید. آنها کاملا در تناقض و انفعال گرفتارند و از یک بازیگر محوری که در گذشته‌های دور بوده‌اند، امروز به یک بازیگر معمولی تبدیل شده‌اند.

سردار سلامی تصریح کرد: اراده آمریکایی‌ها در تحولات جاری نیست، شما می‌بینید هیچ مذاکره‌ای برای حل سیاسی مسائل منطقه وجود ندارد که ایران یک رکن بزرگ و تعیین کننده آن میز به نیابت از بخش انقلابی جهان اسلام نباشد.

توسعه قدرت موشکی خود را ادامه می‌دهیم

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: حل هیچ مناظره‌ای بدون حضور سیاسی و نقش تعیین کننده و قاطع ایران اسلامی ممکن نیست. شما دیدید که چگونه سناریوی تحریم اقتصادی دشمن شکست و سناریوی انزوابخشی سیاسی دشمنان در جهان با بن‌بست مواجه شد و چگونه ایران اسلامی توانست مرزهای سیاسی را در هم نوردد و به عنوان یک بازیگر قاطع و تعیین کننده در مسیر روند تحولات جهانی و منطقه‌ای ایفای نقش کند.

وی ادامه داد: این سیمای انقلاب اسلامی است و پس از واقعه نهم دی باید بر شرف این ملت بزرگ درود فرستاد که با بصیرت، فتنه‌ها را تشخیص می‌دهند.

انبارهای موشکی مملو از موشک‌های آماده پرواز است

سردار سلامی تصریح کرد: امروز آمریکایی‌ها از موضوع توسعه قدرت موشکی ما سخن می‌گویند و می‌خواهند تحریم‌های جدیدی را اعمال کنند. ملت ایران بدانند که ما به آمریکایی‌ها می‌گوییم تا زمانی که شما فرزندان فلسطین را قتل عام می‌کنید؛ تا زمانی که کودکان مظلوم یمن را زیر سقف خانه‌هایشان دفن می‌کنید؛ تا زمانی که ملت سوریه را آواره کرده و به خانه‌های ملت پاکستان حمله می‌کنید و بلاد اسلامی را به اشغال می‌گیرید؛ همچنین تا زمانی که رژیم صهیونیستی را حمایت می‌کنید تا سوریه و لبنان را بمباران کند، ما با شتاب بیشتری به توسعه قدرت موشکی خود ادامه می‌دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: ملت بزرگ و عزیز ایران بدانید انبارهای موشکی ما صدها تونل طویل مملو از موشک‌هایی است که همه آماده پرواز هستند تا از عزت شما و استقلال، آزادی و حریت شما و سایر مسلمانان عالم دفاع کنند.

وی افزود: ما برای جای دادن موشک‌ها در انبارهای خود با کمبود فضا مواجهیم و هرگز در توسعه قدرت موشکی توقف نمی‌کنیم. از تاریخ آموخته‌ایم هر کشوری که ضعیف بود، آمریکا، انگلیس و یا اسرائیل به آن حمله کرده و آن را به اشغال گرفته‌اند و ما می‌خواهیم عزیز مانده و عزت، شأن ملت ما و همه مسلمانان است.

سردار سلامی ادامه داد: ما امروز تکیه‌گاه مسلم ملت‌های مسلمان عالم هستیم و بر این تعهد و نقش اعتقادی و انقلابی خود پایبند خواهیم بود. ما هرگز نوشته‌های روی کاغذ را که توسط قدرت‌های بزرگ دیکته می‌شود نمی‌خوانیم. ما خود انشاء قدرت می‌کنیم. ما در مقابل زیاده‌خواهی‌های آنها خواهیم ایستاد و وقتی از گزینه‌های نظامی سخن می‌گویند و ما را تهدید می‌کنند، انتظار دارند که ما به تمنا و خواهش آنها در توقف قدرت تهاجمی و بازدارنده خود پاسخ مثبت دهیم و این ممکن نیست.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها می‌توانند هر آنچه که می‌خواهند آرزو کنند، اما آنچه که نمی‌توانند دستیابی به آنها است. بین آرزوهای دشمن و توانایی‌های او فاصله زیادی وجود دارد و ما این فاصله‌ها را با قدرت‌افزایی خود پر کرده‌ایم.

اگر موشکی شلیک کنیم آشکارا می‌گوییم

سردار سلامی در پاسخ به ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر شلیک موشک از قایق‌های تندروی سپاه در خلیج‌فارس گفت: ما آنقدر مقتدر، توانمند، جوانمرد و واقع‌نگر هستیم که اگر موشکی شلیک کنیم آشکارا می‌گوییم و آمریکایی‌ها بدانند تاکتیک‌های ما از استراتژی‌های ما تبعیت می‌کند. ما رفتارهای کور نمی‌کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: اینکه آنها مرعوب هستند و می‌ترسند به ما ربطی ندارد و اگر روزی موشکی شلیک کنیم آشکارا اعلام می‌کنیم. ما یک نظام مقتدر، مسلط و رسمی هستیم و هیچ عمل مخفیانه‌ای نداریم. در هر کجا که از مسلمانان حمایت می‌کنیم، اعلام می‌کنیم و هر قدرتی می‌اندوزیم آن را اعلام می‌کنیم.

سردار سلامی تصریح کرد: بدانید که ما مسیر خود را برای دفاع از استقلال خود، آزادی خود، کرامت و حیثیتمان ادامه خواهیم داد، اما آنهایی که به غرب اعتماد دارند بدانند که دست‌های چدنی آمریکا از زیر دستکش‌های مخملی امروز آشکار شده است.

وی ادامه داد: بین ما و آمریکا تضاد در ماهیت وجود دارد و آنها از جنس شیطانند. آنها جهان را به فقر و فحشا دعوت می‌کنند و انقلاب شکوهمند ما به فضل، عدالت و کرامت دعوت می‌کند و این دو ماهیت متضاد جریان حق و باطل است و هرگز در هیچ نقطه‌ای به یکدیگر نخواهند رسید.




گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر