۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۹۳۰۵
همايش تخصصي ارتقاء سيستم بازسازي در راستاي مقاوم سازي سازه هاي ساختماني در اداره کل راه و شهرسازي فارس برگزار شد.
 در اين همايش که با حضور مسئولين، مديران و کارشناسان در حوزه مديريت بحران و پدافند غيرعامل برگزار شد، مهندس حميدي زاده مدير مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازي فارس گفت: پنجم دي ماه به عنوان روز ايمني در برابر زلزله و کاهش اثرات بلاياي طبيعي نامگذاري شده است.

وي افزود: در همين راستا همايش تخصصي ارتقاء سيستم بازسازي در راستاي مقاوم سازي سازه هاي ساختماني برگزار گرديد.

حميدي زاده با اشاره به اينکه از اينگونه همايش ها در سال هاي گذشته و زمان هاي مختلف  برگزار گرديده، خاطرنشان ساخت: آنچه در برگزاري اين همايش ها حائز اهميت است نتيجه گيري از مباحث مطرح شده و ميزان اجرا و اعمال اين مباحث در حين ساخت وساز مي باشد.

وي اظهار داشت: نام مهندس، مسئوليت را با خود يدک مي کشد و براي کسي که با اين لفظ مورد خطاب قرار مي گيرد تعهد اخلاقي ايجاد مي کند.

مديرمسکن و ساختمان راه و شهرسازي فارس تصريح کرد: مباحث، مقررات و قوانين ساخت و ساز کامل و صحيح است اما شخص سازنده در نحوه ساخت و اجراي ساختمان نقش اساسي و تاثيرگذار دارد و اينجاست که تعهد شخص نسبت به محاسبات و در حين اجرا براي کنترل و صحت انجام مدنظر است.

وي در پايان ابراز اميدواري کرد: تا با برگزاري اينگونه همايش ها هر مهندسي در هر زمينه مسئوليتي را بر عهده بگيرد و آن حفظ جان و مال مردم باشد تا با اين اقدامات بتوانيم گام هاي اساسي براي مقابله با بلاياي طبيعي برداشته و شاهد کاهش اثرات آن باشيم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر