۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۱۸۹۶۶
فرماندار هرسین:
فرماندار هرسین گفت: حفاظت از تأسیسات و زیرساخت‌های شهری و روستایی این شهرستان باید به عنوان امری مهم در نشست‌های تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.
یاور محمدی پیش از ظهر امروز در پنجمین جلسه پدافند غیرعامل شهرستان هرسین اظهار کرد: استفاده از ظرفیت و حضور مردم در مقوله پدافند غیرعامل، تشنجات روحی و روانی و ابتکار عمل در صورت بروز بحران را کاهش می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه پدافند غیرعامل بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم فنی برای جلوگیری از بروز خسارات مالی و جانی در هنگام بحران و به حداقل رساندن آن تأکید کرد.

فرماندار هرسین به حداقل رساندن خسارات، حفاظت از منابع و حمایت از نیروی انسانی را از مهم‌ترین اهداف پدافند غیرعامل برشمرد و ادامه داد: حفاظت از تأسیسات و زیرساخت‌های شهری و روستایی این شهرستان باید به عنوان امری مهم در نشست‌های تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

محمدی با بیان اینکه استفاده از توان و ظرفیت مدیران فنی باید به عنوان اولویتی مهم در صدر تصمیمات و برنامه‌های راهبردی قرار گیرد، تصریح کرد: فراگیری مباحث مربوطه باید از دوره ابتدایی و در قالب یک واحد درسی مورد توجه مسئولان آموزش و پرورش باشد.

وی گفت: نگاه ویژه به عوامل احتمالی منشأ تهدید، ظرفیتی مهم در به چالش کشیدن اهداف دشمنان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر