۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۸۹۱۴
استاندار بوشهر با اشاره به خطر وارد شدن بیماری آنفولانزای کشنده در استان اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری آنفولانزا در کشور باید مسائل و موارد بهداشتی در مدارس به دانش آموزان آموزش داده شود.
مصطفی سالاری در شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به خطر وارد شدن بیماری آنفولانزای کشنده در استان اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری آنفولانزا در کشور باید مسائل و موارد بهداشتی در مدارس به دانش آموزان آموزش داده شود.

وی افزود: اگرچه تاکنون هیچ موردی از بیماری آنفلوآنزای خوکی در این استان شناسایی نشده است اما با توجه به شیوع آن در برخی استان‌های مرزی کشور کمیته‌ای مشترک بین آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی برای پیشگیری از این بیماری تشکیل شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای برنامه های تقویت بینه علمی دانش آموزان و آمادگی کنکور افزود: اجرای برنامه‌ها و رسیدگی به مشکلات دانش آموزان در زمینه تقویت بنیه دانش آموزان در کنکور باید سرعت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر نیز در این شورا اظهار داشت: بیشترین دلیل ترک تحصیل دانش آموزان از تحصیل در این استان نبود انگیزه، بد سرپرستی و مشکلات خانوادگی بوده است.

فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه همجواری با کشورهای پاکستان، افغانستان و عراقی منجر به سرایت بیماری آنفلوآنزا به کشور بوده است، افزود: تاکنون هیچ نشانه‌ای از این بیماری در استان بوشهر مشاهده نشده است اما آموزش‌های مورد نیاز باید به دانش آموزان و خانواده‌های آنان برای پیشگیری ارائه کرد.

حقیقی با اشاره به اینکه برجام یکی از کارهای بزرگ و مهم دیپلماسی کشور است، گفت: برجام در امور اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ثابت شد واقعیت های برجام باید با سند به جوانان ارائه شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر