۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷
کد خبر: ۱۸۷۳۷
مانور نوع A پدافند غیرعامل منطقه پنج عملیات انتقال گاز با مشارکت ستاد بحران فرمانداری شهرستان جهرم با سناریوی انفجار و آتش سوزی برگزار شد.
مدیر منطقه پنج عملیات انتقال گاز گفت: در این مانور همه ارکان ستاد بحران شهرستان جهرم از جمله نیروی انتظامی، پلیس راهور، آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس، نیروهای امنیتی، جهادکشاورزی، سپاه و بسیج مشارکت فعال داشتند.

حمید خدری افزود: بر اساس سناریوی این مانور، نیروهای عملیاتی منطقه اقدام به ایزوله کردن محل حادثه، اقدام برای قطع گاز با بستن شیرهای بالادست و پایین دست، اعلام شرائط به مرکز پیام منطقه و ستاد بحران شهرستان جهرم کردند.

وی ادامه داد: نجات آسیب دیدگان، اطفای حریق، امداد هوایی با چرخبال و انتقال ماشین آلات سنگین و دستگاه های جوش و برش و تجهیزات تعمیرات خط آسیب دیده نیز در این رزمایش تمرین شد.

به گفته وی، در این مانور، فرماندار و اعضای ستاد بحران فرمانداری شهرستان جهرم نیز حضور داشتند و از نزدیک مراحل اجرای آن را پایش کردند.

وی اعلام کرد: همچنین در بخش هوایی نیز از این عملیات پشتیبانی و چرخبال از شیراز به محل اعزام شد.

مدیر منطقه پنج عملیات انتقال گاز ضمن قدردانی از مجموعه ستاد بحران شهرستان جهرم، گفت: تعامل با ستاد بحران شهرستانهای حوزه های عملیاتی منطقه برای آمادگی مقابله در شرائط اضطراری در دستور کار منطقه بوده و این نوع مانورها در جهت تحقق این تعاملات است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر