۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۶۹۳
رئیس اداره مدیریت بحران راه و شهرسازی آذربایجان غربی اعلام کرد
رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از آغاز طرح زمستانی از 25 آذر در آذربایجان غربی خبر داد.
آغاز طرح زمستانی از 25 آذر در آذربایجان غربی

علی قهرمان امروز در ارومیه از آغاز طرح ویژه زمستانی در آذربایجان غربی خبر داد و اظهار داشت: طرح وِیژه زمستانی راهداری از 25 آذر ماه با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این زمینه تمام ماشین‌آلات راهداری برای طرح زسمتانی به کار گرفته می‌شوند، ادامه داد: هم اکنون نیز راهداران آماده استقرار و خدمات رسانی در جاده‌های آذربایجان غربی هستند.

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به احتمال بروز پدیده آل‌نینو، افزود: هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌ای ذی‌ربط در این زمینه به عمل آمده است.

این مسئول با بیان اینکه تمام ماشین‌آلات راهداری نیز مورد معاینه قرار گرفته و در صور مشکل، رفع مشکل شده‌اند، ادامه داد: تلاش می‌شود به نحو شایسته‌ای طرح زمستانی در استان اجرایی شود.

قهرمان بر تجهیز راهدارخانه‌های استان اشاره کرد و اظهار داشت: نصب تابلو ایستگاه‌های حلال احمر  و تبادلات اطلاعاتی مابین فوریت‌های پزشکی و راهدارخانه‌ها در امر امدادرسانی جاده‌ای از دیگر اقداماتی است که اجرایی خواهد شد.

وی ب اشاره به کوهستانی بودن آذربایجان غربی، بر تامین سوخت مورد نیاز مردم روستا تاکید کرد و گفت: با توجه به با بارش برف در بسیاری از موارد شاهد مسدود شدن راه‌های روستایی استان می‌شویم، باید سوخت و مایحتاج مردم روستا از هم اکنون تامین شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر