۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۸۵۵۶
فرماندار بیجار:
فرماندار بیجار پیروی از راه شهدا را سلاحی کارآمد و عامل پیروزی در جنگ نرم عنوان کرد.
بیژن زندیه دوشنبه شب در دیدار با خانواده شهید معظم حجت‌الله برزگر و جانباز، پاسدار احمد شیرمحمدی که به مناسبت هفته بسیج و با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و رئیس بنیاد شهید بیجار برگزار شد، ضمن  گرامیداشت یاد و خاطر شهدا،  پیروی از راه شهیدان را بهترین و کارآمدترین سلاح در جنگ نرم دشمنان عنوان کرد.

وی افزود: شهدای والامقام با نثار خون مطهر خود موجب  تداوم انقلاب اسلامی ایران و امنیت  و اقتدار جهانی امروز ایران شدند و تداوم و ادامه آرمان‌ها و اهداف آنان وظیفه همگان است.

زندیه با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب اسلامی که "یاد شهیدان، یادبود ارزش‌های انسانی است و گرامیداشت آنان، تجلیل از برترین خصال بشری است"، گفت: ترویج فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا موجب هراس دشمنان خواهد شد چرا که یارای شکستن و از میان برداشتن این فرهنگ ناب را نداشته و نخواهند داشت.

وی افزود: شهیدان ارزشمندترین دارایی خود را راه تحقق اندیشه‌های امام راحل و بقای انقلاب نثار کرده و با فداکاری‌های خود موجبات پیروزی ایران اسلامی را در تمامی ادوار فراهم ساخته‌اند.

این مقام مسئول در ادامه بر تکریم خانواده‌های شهدا تأکید کرد و گفت: تکریم از خانواده‌های شهدا، تکریم از شهیدان است.

فرماندار بیجار دیدار و رسیدگی به امور و مشکلات خانواده‌های شهدا را وظیفه تمامی مسئولان بیان کرد و گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا باید سرلوحه امور مسئولان قرار گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر
نظرات بینندگان
النا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۴ - ۰۶ دی ۱۳۹۴
0
0
خوب نبود
پاسخ
النا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۴ - ۰۶ دی ۱۳۹۴
0
0
خوب نبود
پاسخ