۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۸۵۳۷
صبح امروز و همزمان با سومین روز از هفته بسیج چهار طرح اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدلی با برخورداری از وام های اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه مقاومت سبزوار به بهره برداری رسید.
با پرداخت بیش از800میلیون ریال تسهیلات واحدهای پرورش مرغ ،بلدرچین و قارچ و همچنین کارگاه تولید شوریجات از جمله طرح هایی بودند که اشتغالزایی معادل 15نفر به صورت مستقیم را در پی داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با بیان اینکه درسال جاری بیش از 1میلیارد و 400میلیون تومان تسهیلات سهم سبزوار بوده است اظهار داشت: تاکنون بیش از 70درصد این تسهیلات در اختیار بسیجیان قرار گرفته است.

سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم با بیان اینکه در سال آینده نیز ظرفیت اعطای تسهیلات به همین مقدار وجود خواهد داشت ادامه داد: ارائه تسهیلات برای راه اندازی مشاغل زود بازده و خرد سبب می شود تا چرخ اقتصاد کشور با کمک بسیجیان به حرکت درآید.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: با ابلاغ این فرامین سپاه به صورت جدی وارد این عرصه شد و توانسته با اتکا به منابع داخلی خود تسهیلاتی را برای شکوفایی اقتصاد ایران برمبنای اقتصاد مقاومتی ارائه کند که نتایج بسیار خوبی را نیز در پی داشته است.

مظلوم با بیان اینکه این تسهیلات در سبزوار سبب راه اندازی بیش از 75 پروژه شده است تصریح کرد: این طرح ها شامل پرورش دام های سبک و سنگین،تولید قارچ ،ایجاد استخرهای پرورش ماهی ، ایجاد گلخانه و همچنین پرورش انواع طیور خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت مبلغ پرداختی این تسهیلات را بیش از 2میلیارد تومان در سال گذشته اعلام کردو افزود: امیدواریم این رقم در سال جاری نیز تکرار شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر