۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۸۵۳۶
مدیر کانون بسیج فرهنگیان سبزوار از برگزاری دوره توانمند سازی مدیران دربرابر جنگ نرم و وراهبردهای اقتصاد مقاومتی خبر داد.
سرگرد پاسدار رضا قربانلو با بیان اینکه این دوره آموزشی به مناسبت هفته بسیج وباهدف آشنایی هرچه بیشتر مدیران با راههای مقابله با جنگ نرم و همچنین بیان راهبردهای اقتصاد مقاومتی برگزار شده است اظهارداشت: توانمندسازی مدیران تاثیر به سزایی در آموزش دانش آموزان و انتقال مفاهیم ارزشی دارد.

وی با اشاره حضور مداوم مدیران و ارتباط عمیقی که می توانند با دانش آموزان برقرار کنند ادامه داد: مدیران می توانند با بهره گیری از این روش ها و انتقال صحیحی آنها به دانش آموزان پل ارتباطی مناسبی با خانواده ها داشته و این چرخه را برای پیوند کامل جامعه تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 160ساعت کلاس در حوزه های اقتصاد مقاومتی،مبارزه با جنگ نرم ،دجالواره و سواد رسانه ای،بازیهای رایانه ای و شبکه های اجتماعی،جمعیت و خانواده،ناتو فرهنگی و مهندسی فرهنگی و همچنین مدیریت اسلامی برگزار خواهد شد تاکید کرد: این دوره به صورت 4روزه و آموزش ضمن خدمت برای مدیران محسوب خواهد شد.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان هشیاری معلمان و مدیران نظام تعلیم و تربیت را در این ناتوی فرهنگی مهم دانست و افزود: معلمان و مدیران می توانند با ترویج فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی در مدارس و در بین دانش آموزان از نفوذ و رخنه فرهنگ بی غیرتی غرب در جامعه مراقبت کرده و سنگرهای فرهنگی کشور را با فرهنگ ناب اسلامی غنی کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر