۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۸۵۳۲
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به خطرزا بودن مخازن شرکت توزیع و پخش فرآروده های نفتی در مکان کنونی واقع در خیابان شهید مطهری یاسوج جابه جایی آنها را از مدیریت جدید این شرکت در اسرع وقت خواستار شد.
 پژمان نیک اقبالی در آئین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه وبویراحمد افزود: تغییر و جابه جایی این مخازن بر اساس اصول مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ضرورت غیرقابل انکاری است.

وی تصریح کرد: شرکت توزیع نفت استان در آن زمان که اقدام به نصب و راه اندازی این مخازن درمکان کنونی کرده بود شهر یاسوج بویژه این منطقه دارای چنین وضعیت پرازدحام و شلوغی نبود و تاکنون ضرورتی برای جابه جایی آنها نیز ایجاب نمی کرد.

نیک اقبالی اظهار کرد: این در حالی است که تغییر سریع این مخازن آن هم در کنار مجتمع اداری این شرکت به لحاظ پدافند غیرعامل و جلوگیری از بروز هرگونه خطر در شرایط کنونی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی همکاری و تامین سوخت مورد نیاز فرودگاه یاسوج را نیز از دیگر اولویت های مهم مدیریت جدید شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی استان دانست و گفت: سختگیری ها و بروکراسی های اداری نباید در این راستا اعمال شود.

نیک اقبالی اظهار کرد: شرکت توزیع نفت باید در این راستا نیز شرایط و موقعیت خاص استان و همچنین فرودگاه یاسوج را نیز لحاظ کند.

وی از آمادگی کامل مجموعه مدیریتی استان برای همکاری، تعامل و همراهی با مجموعه مدیریتی جدید در شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی استان خبر داد.

نیک اقبالی یکی از فعالیت های مهم این شرکت را توزیع سوخت بهنگام در فصل زمستان برای روستاهای پراکنده در نقاط مختلف استان دانست و گفت: حدود 48درصد جمعیت این استان روستایی است و این مهم در کنار پراکندگی و سخت گذر بودن روستاها کار خدمت رسانی را برای دستگاه ها نیز سخت کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین بر ضرورت رعایت شئونات و اخلاق اسلامی در دروان مدیریتی مسئولان و مدیران اجرایی تاکید کرد و گفت: مدیرعامل سابق شرکت توزیع نفت استان دارای ویژگی های بارز یک مدیر اسلامی بود.

حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر افزود: یک مدیر در حکومت اسلامی علاوه بر داشتن ویژگی های فنی و تخصصی باید دارای مسئولیت پذیری، ولایتمداری، مومن، متعهد و مدافع ارزش های الهی و اسلامی نیز باشد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با داشتن و پرورش چنین نیروهای متعهد با ویژگی های اخلاق اسلامی الگویی نمونه برای سایر کشورهای منطقه و جهان است، گفت: هر مدیری باید خود را متعهد به حفظ این جایگاه بداند.

مدیرعامل سابق شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین احداث بیش از 20 جایگاه سی ان جی ، دریافت سند تک برگ 10هکتار زمین مربوط به شرکت توزیع نفت استان با همکاری سید موسی خادمی استاندار و سوخت رسانی منظم به روستاها را از مهمترین اقدامات و فعالیت های دوران هشت ساله مدیریتی خود اعلام کرد.

اسدالله طاهری با بیان اینکه تمامی اقدام های انجام شده نتیجه کار تیمی و در سایه همکاری، همدلی و احساس مسئولیت مجموعه مدیریتی استان بوده است، از نمایندگی ولی فقیه در استان، استانداران، مجمع نمایندگان و مسئولان اجرایی در ادوار مختلف دوران مدیرتی خود نیز تقدیر کرد.

در پایان این مراسم نیز ابوالفضل روح الهی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه وبویراحمد معرفی و از اسدالله طاهری مدیرعامل سابق پس از هشت سال تجلیل شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر