۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۸۵۲۱
امیر اسماعیلی:
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی پوشش پدافندی کاملی در مراسم اربعین برای زائران درمسیر رفت و برگشت همانند سال‌های گذشته برقرار می کند.

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مراسم صبحگاه این قرارگاه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و روز نیروی دریایی گفت: شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی پوشش پدافندی کاملی در مراسم اربعین برای زائران درمسیر رفت و برگشت همانند سال‌های گذشته برقرار می کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس بسیج باعث افتخار است و منطقه پدافند هوایی تهران و گروه پدافند هسته‌ای فردو در طول برگزاری این رزمایش علاوه بر هدایت و کنترل پروازهای انجام شده امنیت کامل آسمان منطقه رزمایش را برقرار کردند.

امیر اسماعیلی در ادامه تصریح کرد: در یک ماه گذشته قرارگاه پدافند هوایی علاوه بر آمادگی برای مراسم تحلیف دانشجویی، پوشش پدافند و گسترش سنگینی برای تامین امنیت هوایی رزمایش مشترک محرم ارتش دانست و در عین حال رزمایش تخصصی پدافند هوایی مدافعان اسمان ولایت(6) را نیز با موفقیت به انجام رساند که این نشان از اقتدار، آموزش مناسب و تلاش بی‌وقفه کارکنان دارد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر