۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۸۴۶۹
برگزاری کارگاه اصول و مبانی پدافند غیرعامل ویژه کارکنان و مسئولین اداره کل فنی و حرفه ای
کارگاه اصول و مبانی پدافند غیرعامل ویژه کارکنان و مسئولین اداره کل فنی و حرفه ای استان با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید.
برگزاری کارگاه اصول و مبانی پدافند غیرعامل ویژه کارکنان و مسئولین اداره کل فنی و حرفه ای استان با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید.

در ابتدای کارگاه  مدیرکل فنی و حرفه ای استان به تشریح بعضی از اصول و اهداف پدافند غیرعامل پرداختند.

در ادامه مهندس جهانتیغ مدیرکل پدافند غیرعامل استان : ضمن بیان و تعریف پدافند غیرعامل به بیان اصول پدافندی در تغییر فرهنگ و نحوه شیوه زندگی با استفاده از ابزار جنگ نرم بخصوص اینترنت , ماهواره وشبکه های اجتماعی اشاره کردند و گفتند امروزه هجمه فرهنگی به طور باور نکردنی برعلیه آداب و مبانی دینی ما صورت می پذیرد و در صدد هستند که از داخل ما را تهی کنند به نحوی که با تغییر باورهای فرزندان و ایجاد شکاف بین نسلی , افرادی با باورهای ضعیف دینی و اخلاقی به جامعه تحویل دهیم و انسانی که از باورها و اعتقادات درست دینی ومذهبی تهی شود به سادگی به دامان دشمنان میخیزد. ایجاد جذابیتهای جنسی , توهین به شخصیت های دینی , ایجاد شبهات و تردید و رخنه در باورهای نسل جوان ساده ترین راه برای دستیابی به اهداف دشمنان است به نحوی که اگر قصور کنیم و از اصول پدافند فرهنگی استفاده نکنیم ضربه جبران ناپذیری خواهیم خرد.

جهانتیغ گفت : افرادی به اسم طالبان , القاعده, داعش , آموزرش دیده و عروسک خیمه شب بازی آمریکا و اسرائیل هستند و بین آنان و عزیزان اهل سنت هیچ قرابت و شباهتی وجود ندارد و یکی دانستن این گرههای تکفیری با برادران اهل سنت اجهاف به این عزیزان است و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری امروزه در کشور هر کس که به نام شیعه وسنی , دانسته یا ندانسته به مقدسات طرف مقابل توهین کند و آب به آسیاب دشمن بریزد , مزدور دشمن است.

در پایان کارگاه مهندس جهانتیغ به سوالات مطرح شده از سوی شرکت کنندگان در کارگاه پاسخ دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر