۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۸۴۰۵
استاندار خراسان شمالی گفت: قدردانی از رشادت ها و جانفشانی های شهداء و خانواده معظم آنان بخشی از پدافند غیر عامل است.
به گزارش پایداری ملی،  سید علی اکبر پرویزی در جلسه شورای سیاست گذاری کنگره 3000 شهید استان اظهار داشت: پیگیری مسائل و اهداف شهدا از سوی مسولین و خادمین دولت موجب حضور پرقدرت هر چه بیشتر مردم در صحنه های مختلف است.

پرویزی اظهار داشت: برگزاری اجلاس 3 هزار شهید استان در راستای تبیین اهداف و ارزش های شهدا و معرفی راه و مسیر آنان به نسل جوان است.

وی ادامه داد: برگزاری این اجلاس باید با اعتقاد و ایمان قلبی و خارج از فضای اداری و سیستم دولتی صورت پذیرد.

پرویزی تصریح کرد: اهداف کنگره و وظایف مسولین ذی ربط باید در سریع ترین زمان با مشارکت مدیران دستگاههای اجرایی استان مشخص و ایرادات و اشکالات موجود برطرف گردد.

رئیس کنگره شهدای استان بیان داشت: بهره مندی از تجارب سایر استان های برگزار کننده این اجلاس در راستای برطرف نمودن ایرادات احتمالی موثر است.

سید علی اکبر پرویزی با بیان این مطلب که شهدا به جریان و فکر خاصی تعلق ندارند ، افزود: برگزاری این اجلاس باید با مشارکت حداکثری مردم صورت پذیرد و از نقطه نظرات فرزندان و خانواده شهدا نیز در این مسیر استفاده شود.

وی تاکید کرد: برنامه های این اجلاس باید پربار و موثر و در شان شهداء و خانواده های آنان باشد و بنابراین برگزاری جلسات موثر، تشکیل کمیته های مربوطه و برنامه ریزی کارشناسانه از اقدامات اصلی ستاد است.

پرویزی گفت: تامین فضای مناسب و تخصیص اعتبار در راستای خرید  تجهیزات ستاد از محل اعتبارات عمرانی از جمله اقدامات اولیه از سوی استان است.

در ادامه این جلسه همچنین دبیر کل کنگره شهدای استان اظهار داشت: اقتدار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مدیون ایستادگی و مقاومت شهدای گرانقدر است و آنان به عنوان اصلی ترین سرمایه نظام و انقلاب هستند.

سردار مرتضوی افزود: برگزاری این اجلاس در استان در راستای تبیین سیره شهدای انقلاب است و ماحصل آن می تواند به عنوان پشتوانه قوی در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی مطرح گردد.

وی تاکید کرد: شرایط کنونی نظام جمهوری اسلامی اقتضا می کند تا قدرت، قابلیت و توانمندی های نظام جمهوری اسلامی ایران  در این مقطع از زمان بار دیگر برای دنیا به نمایش گذاشته شود.

سید حسن مرتضوی ادامه داد: استکبار ستیزی از تاکیدات مقام معظم رهبری است چرا که دشمنان نظام خواهان براندازی انقلاب هستند و بنابراین تقویت باورهای دینی و ارزش های اسلامی از وظایف اصلی ما است.

محمد رحیم نوروزیان ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز خاطر نشان کرد: در برگزاری این اجلاس باید با همکاری و مساعدت آحاد مردم و مسولین بر ترویج فرهنگ و ارزش های شهداء انقلاب تمرکز شود تا بتوانیم از آثار و برکات آن در سال های آینده نیز بهره مند شویم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز با بیان این مطلب که ثبات نظام جمهوری اسلامی بر پایه خون شهدا است، افزود: اهداف این کنگره مختص به یک روز نیست و بلکه باید نتیجه و ماحصل آن بعد از برگزاری اجلاس نیز بررسی شود.

محمد حسین علی نیا ادامه داد: تقویت و ترویج تفکر بسیجی باید پایه و مبناء این کنگره باشد چرا که رشادت ها و جانفشانی های شهداء گرانقدر ما بر این اساس است.

گفتنی است اجلاس 3000 شهید استان خراسان شمالی در مهر ماه سال 95 برگزار می گردد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر