۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۸۳۵۵
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل و امداد و نجات به همت سازمان بسیج کارگری استان در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه خبر داد.
امیرهوشنگ طیبی‌نژاد پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست مشترک مسئولان سازمان بسیج کارگری استان با هیئت مدیره و تولیدکنندگان شهرک صنعتی قم در جمع خبرنگاران از برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل و امداد و نجات به همت سازمان بسیج کارگری استان در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه خبرداد.

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی قم اظهار داشت: هدف از برگزاری این رزمایش آموزش نیروهای انسانی فعال در واحدهای تولیدی و افزایش توان امداد و نجات آن‌ها است.

وی با بیان اینکه هم‌زمان با رزمایش پدافند غیرعامل عملیات امداد و نجات توسط بسیج کارگری قم نیز اجرا می‌شود افزود: در اجرای این رزمایش بسیج کارگری استان، شرکت شهرک‌های صنعتی، کمیته پدافند غیرعامل شهرک صنعتی شکوهیه، هیئت امنای این شهرک صنعتی، دستگاه‌های خدماتی و امدادی استان و تعدادی از واحدهای تولیدی حضور  دارند.

طیبی‌نژاد با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیر عامل تصریح کرد:‌‌ همان گونه که رهبر انقلاب تاکید دارند همه دستگاه‌ها و متولیان باید در برنامه‌ریزی‌های کوتاه و بلند مدت و همچنین فعالیت‌های خود موضوع پدافند غیرعامل را مد نظر قرار دهند تا کشور و به‌خصوص خانواده صنعت و تولید از هرگونه گزند و فکر تخریبی دشمن در امان باشند.

وی خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط بسیج کارگری قم این رزمایش آذر ماه در شهرک صنعتی شکوهیه برگزار شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر