۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۸۲۵۰
فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه گرگان گفت: رزمایش پدافند غیرعامل صبح امروز برای 500 نفر دانش‎آموزان دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی گرگان درحال برگزاری است.
حسن خواجوی صبح امروز در دبیرستان تیزهوشان شهیدبهشتی گرگان در رزمایش پدافند غیرعامل گفت: این مانور با همکاری آموزش و پرورش، بسیج دانش‎آموزی و سپاه گرگان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه هلال‎احمر و و آتش‎نشانی در این مانور آموزشی همکاری می کنند، ابراز داشت: در بخش مانور زلزله و خروج دانش‎آموزان از محل وقوع حادثه نمادین و امدادرسان از طریق دانش‎آموزان آموزش‎های لازم با محوریت پدافند غیرعامل انجام می شود.

خواجوی آموزش را یکی از مولفه‎های مهم در هنگام بروز هر نوع حوادث غیرمترقبه برشمرد و گفت: در این مانور آموزش‎هایی از قبل به دانش‎آموزان داده شده  است و آنها با نوع امدادرسانی و حمل مصدومان آشنا شده‎ا‎ند.

 فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه گرگان با بیان اینکه رزمایش پدافند غیرعامل در تمام مدارس استان اجرا می شود گفت: ماور پدافند غیرعامل با هماهنگی بسیج دانش‎آموزی، سپاه و اداره کل آموزش و پرورش گلستان در مدارس اجرا می شود.

وی افزود: به دلیل محدودیت زمان این رزمایش در برخی از مدارس به صورت تئوری برگزار خواهد شد و مابقی مدارس به صورت عملی با این مانور آموزش‎های لازم را فرا می گیرند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر