۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۱۸۲۰۸
استان کهگیلویه و بویراحمد
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از فعالیت ها و تلاش دلسوزانه آقای مومن نسب، گفت : دستگاه قضایی با تمام وجود آماده همکاری ویژه جهت پیشبرد اهداف و ماموریت های پدافند غیرعامل است.
به گزارش پایداری ملی، رئیس کل دادگستری استان در نهمین جلسه شورای پدافند غیرعامل با قرائت بخشی از خطبه امام حسین (ع)، نهضت عاشورا و قیام آن حضرت را عین پدافند غیرعامل دانست و عنوان کرد : عمده فعالیت های پدافند غیرعامل در قالب امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل وظیفه ایمن سازی جامعه در ابعاد مختلف قبل از هرگونه تهدید را بر عهده دارد، افزود: اگر بخواهیم شقوق مختلفی از امنیت را به عنوان بستر حیات بشر اسم ببریم، باید بگوییم همین پدافند غیرعامل است.

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی هجرت پیامبر اکرم (ص) را نمونه ای از پدافند غیرعامل در صدر اسلام دانست و خاطر نشان کرد : امروزه فرهنگ به عنوان رکن اصلی امنیت در تمامی اجزای زندگی بشر نقش دارد و مبارزه با شبیخون فرهنگی و جنگ نرم یکی از وظایف اصلی پدافند غیرعامل است.

رئیس شورای قضایی استان ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل، کار و تلاش در حوزه پدافند غیرعامل را عبادت دانست و به اعضای شورای پدافند غیرعامل توصیه نمود با نگاه عبادی و تفکر دینی در این عرصه حضور داشته باشند و از خدمت به مردم در این حوزه خسته نشوند.

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی ، ضمن تشکر از فعالیت ها و تلاش دلسوزانه آقای مومن نسب، گفت : دستگاه قضایی با تمام وجود آماده همکاری ویژه جهت پیشبرد اهداف و ماموریت های پدافند غیرعامل است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در این جلسه با تشریح روند برنامه های هفته پدافند غیرعامل از عملکرد مدیران، کارشناسان، مسئولین پدافند غیر عامل دستگاه ها، رسانه ها و صدا و سیما قدردانی بعمل آورد.

وی ضمن تشریح جایگاه پدافند غیرعامل از منظر قوانین و دستورالعمل های بالادستی از رئیس کل دادگستری استان درخواست نمود قوانین و مقررات مربوط به حوزه پدافند غیرعامل در طرح ها و برنامه های اجرایی، زیربنایی و زیرساختی توسط دستگاه های استانی عملیاتی گردد.

محمود مؤمن نسب در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از رئیس کل دادگستری استان و همکاران ایشان به خاطر فرصتی که در اختیار شورای پدافند غیرعامل قرار دادند، از وی خواست تا از سرود استانی پدافند غیرعامل رونمایی نمایند.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر