۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۸۱۱۸
سمینار پدافندغیرعامل (مبحث 21 مقررات ملی ساختمان)یکشنبه 10 آبان 94 در آخرین روز از هفته پدافند غیر عامل در سالن اجتماعات شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی، سمینار پدافندغیرعامل (مبحث 21 مقررات ملی ساختمان)یکشنبه 10 آبان 94 در آخرین روز از هفته پدافند غیر عامل در سالن اجتماعات شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد.

در این سمینار دهقان معاون سیاسی - انتظامی ضمن تشکر از زحمات اداره کل پدافند غیر عامل استانداری، بیان داشت: ظرف چند روز گذشته این اداره کل به عنوان اداره کل برتر پدافند غیرعامل از طرف مقامات کشوری مورد تقدیر قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: باید منفعت جمعی را به منفعت شخصی ترجیح دهیم و در منافع فردی نیز خردمندانه و عادلانه منفعت جمع را نیز درنظر بگیریم. اگر بخواهیم جامعه ای توسعه یافته و برخوردار داشته باشیم باید این اخلاق را گسترش دهیم و حرمت پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و آبروی ایرانی برایمان در اولویت باشد.

وی با اشاره به لزوم عمل به تعهدات اخلاقی در جامعه گفت: هرکس به اندازه تخصصش حرف بزند و در حوزه تخصصی اش فعالیت نماید. آنچه اثر گذار است عمل ماست. به عمل ما توجه می کنند نه به اقوال ما.

سخنران علمی این همایش دکتر دهقانی اشکزری عضو هیئت علمی دانشگاه مباحث علمی را دو بخش، ابتدا در حوزه ها، تخصص ها و گرایشهای مختلف پدافندغیرعامل و کلیات آن و سپس در بخش سازه های امن، مورد بحث قرار داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر