۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۱۸۱۱۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جمع مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات و امنیت شبکه ادارات و دستگاه های استان حاضر در همایش آموزشی تخصصی امنیت شبکه و پدافند سایبری یکی از رویکرد های 8 گانه پدافند غیر عامل را پدافند سایبری (امنیت شبکه) برشمرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جمع مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات و امنیت شبکه ادارات و دستگاه های استان حاضر در همایش آموزشی تخصصی امنیت شبکه و پدافند سایبری یکی از رویکرد های 8 گانه پدافند غیر عامل را پدافند سایبری (امنیت شبکه) برشمرد.

محمود مومن نسب افزود : کشور ما بخاطر مبانی اعتقادی، موقعیت استراتژیک و توان علمی، دفاعی در مرکز ثقل توجه جامعه جهانی قرار گرفته است.

وی با اشاره به تغییرات اساسی در ماهیت تهدیدات افزود : امروزه تهدیدات به صورت جنگ نرم، جنگ نامرئی، جنگ میکروبی است که در قالب صفحه مانیتور قابل آشکار شدن نیست.

این مقام مسئول استانداری با بیان اینکه پدافند سایبری به دنبال فیلترینگ و محدود نمودن فضای مجازی در جامعه نیست، بلکه به دنبال برنامه ریزی صیانت از منابع اجتماعی، سرمایه ها، افزایش آگاهی و ارتقای آمادگی ها در جامعه است افزود : پدافند سایبری دنبال این است که سطح آگاهی عمومی آنچنان بالا رود که جامعه خود مرز ایجاد کند.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان در پایان اظهار امیدواری نمود که ثمره این همایش منجر به برنامه های ایجابی و عملیاتی گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر