۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۸۰۶۶
همایش یکروزه فرهنگیان طلایه داران تبیین پدافند غیر عامل در جامعه از باحضور مهندس قاسم سلیمانی دشتکی استاندار و رئیس شورای پدافند غیر عامل استان ، مرادی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی و محمدی مدیر کل پدافند غیر عامل استان با 500 نفر از مدیران و معاونین ادارات آموزش و پرورش و مدارس نواحی یک و دو شهرکرددر تالار فرهنگ آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی، همایش یکروزه  فرهنگیان طلایه داران تبیین پدافند غیر عامل در جامعه از باحضور مهندس قاسم سلیمانی دشتکی  استاندار  و رئیس  شورای پدافند غیر عامل  استان ، مرادی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی  و محمدی مدیر کل پدافند غیر عامل استان با 500 نفر از مدیران و معاونین ادارات آموزش و پرورش و مدارس نواحی یک و دو شهرکرد در تالار فرهنگ آموزش و پرورش برگزار شد.

استاندار در این نشست با تبیین اهداف پدافند غیر عامل در جامعه و وضعیت کشور اظهار داشتند ، موثر ترین دستگاه جهت آگاهی بخشی جامه در حوزه پدافند غیر عامل مدیران و معلمان  آموزش و پروش می باشد که بصورت سیستمی و غیر سیستمی با خانواده های سراسر کشور در ارتباط میباشد.

ایشان در ادامه پایداری ملی را با پرهیز از ایجاد تفرقه ساختگی بصورت قومیت ها ، و احزاب سیاسی در پدافند غیر عامل کشور بسیار مهم بر شمرد.همچنین توجه به تبیین اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد باید مورد اهتمام آموزش و پرورش  قرار گیرد.

امیدی مدیر کل آموزش و پرورش استان  در این همایش ضمن برشمردن اهمیت پدافند غیر عامل در حفظ دستاورد ها و تمامیت ارضی کشور اظهار داشتند با همکاری اداره کل پدافند غیر عامل استان دوره آموزشی ضمن خدمت برای مدیران و مربیان پرورشی  استان در سال جاری برگزار میگردد.

ایشان سوق دادن اعتبارات ترویجی در پدافند غیر عامل را به آموزش و پرورش  به عنوان موثر ترین دستگاه آموزشی کشور با اهمیت برشمرد و از مدیران آموزش و پرورش درخواست نمودند که در اشاعه فرهنگ  پدافند غیر عامل  در تمامی  شئون جامعه همت نمایند.

همچنین دکتر حاتمی  مدیرکل مرکز مطالعات سازمان پدافند غیر عامل در این همایش به ارائه توضیحات کاربردی در بحث پدافند غیر عامل پرداختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر