۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۸۰۵۹
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران گفت: نباید پدافند غیرعامل را محدود به دستگاه های دولتی وسازمانهای نظامی کرد.
به گزارش پایداری ملی، دبیر ستاد بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل استان تهران از ثاثیرگذاری بالای دانشگاه های بزرگی همچون صنعتی شریف، امیرکبیر، مالک اشتر، امام حسین (ع) علوم وفنون فارابی وعلم وصنعت در پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل سخن گفت و بیان نمود: هم اکنون می بایست به صورت علمی به مقوله پدافند غیرعامل نگاه کرد ونباید آن را محدود به دستگاه های دولتی یا نظامی نمود .  

ایشان از ایجاد  13 کارگروه تخصصی در استان تهران با عضویت بیش از 70 سازمان ودستگاه اجرایی در سالهای گذشته اشاره نمود و گفت : فعالیت های این کارگروه ها هم اکنون به مرحله عملیاتی در زمینه های مختلف رسیده ونیاز به توجه بیش از پیش مسئولین  را به موضوع دارد . 

خسروجردی در ادامه گفت : می بایست در کنار بودجه هایی که صرف تاسیسات آفندی می گردد مقادیری نیز صرف توسعه پدافند غیر عامل شود.

وی بیان نمود: اجرای آموزش های تئوری وعملی برای کلیه اقشارمردم توسط دولت با همکاری نیروهای نظامی و انتشار کتاب و نشریه های آموزشی برای بالا بردن سطح آگاهی مردم از نمونه های فرهنگ سازی می باشد.

ایشان با بیان اینکه پدافند غيرعامل جزء مهمي از راهبرد بازدارندگي است گفت : توجه بیشتر به تمرکز زدایی یکی از استراتژی های اجرایی شدن پدافند غیر عامل در کشور است .

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران گفت : استفاده وسیع از مترو و ایجاد تونل های زیر زمینی در شهر های بزرگ کشور به ویژه تهران با قابلیت پناهگاهی یکی از مصداق های توسعه پدافند غیرعامل است.

شایان ذکر است بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل از 4 لغایت 10 آبان ماه در سراسر کشور با شعار پدافند غیرعامل ، مصون سازی کشور با همدلی وهم زبانی دولت وملت  در حال برگزاری است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر