۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۸۰۰۵
سردار دولتی در رزمایش پدافند غیر عامل :
سردار علی دولتی ظهر امروز در حاشیه رزمایش پدافند غیرعامل در ایلام اظهار داشت: پدافند غیر عامل و توجه ویژه به این مهم پادزهری در مقابل تحرکات مسموم دشمنان است.

به گزارش پایداری ملی، سردار علی دولتی  در حاشیه رزمایش پدافند غیرعامل در ایلام اظهار داشت: پدافند غیر عامل و توجه ویژه به این مهم پادزهری در مقابل تحرکات مسموم دشمنان است.

وی ادامه داد: آموزش پدافند غیرعامل از مهمترین اولویت‌های پلیس است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پدافند غیرعامل امری حیاتی بوده که باید با برنامه‌ریزی، آموزش و تلاش در جهت ارتقاء توانمندی در این زمینه تلاش کرد.

دولتی افزود: با توجه به اهمیت بسیار بالای پدافند غیرعامل و تهدیدات بیگانگان باید بیش از هر زمان دیگری به موضوع آن پرداخته شود و آن را در کل جامعه نهادینه کنیم.

وی خاطر نشان کرد: رعایت الزامات پدافند غیرعامل یکی از موثرترین و پایدارترین روش‌هایی دفاعی در برابر تهدیدات طبیعی و غیرطبیعی است.

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید در راستای تحقق امنیت پایدار در جامعه گام بردارند، تصریح کرد: پلیس این آمادگی را دارد تا با همکاری تمام نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط از تمام توان و ظرفیت‌های خود در راستای تحقق این مهم استفاده کند.

دولتی اظهار داشت: پدافند غیرعامل فقط اختصاص به بعد سخت افزاری ندارد، بلکه در ابعاد گوناگون فرهنگی، اجتماعی ، فضای مجازی و در کل بعد نرم افزاری، ما نیازمند توجه به پدافند غیرعامل هستیم.

وی افزود : قدرت و آمادگی در زمینه پدافند غیر‌عامل بازدارنده بوده و سبب کاهش طمع دشمنان خواهد شد ، ضمن اینکه در صورت طمع هزینه سنگینی نیز برای دشمن خواهد داشت .

این مسئول انتظامی اضافه کرد: مردم ایران باید همیشه آمادگی لازم در خصوص احتمال حمله و تهدیدات دشمنان اسلام و ایران اسلامی را داشته باشند، در این میان مصون ماندن مراکز مهم از آسیب و تهدیدات هوایی دشمن از اصول مهم در پدافند غیرعامل است.

دولتی تصریح کرد: با توجه به اینکه مراکز نظامی و انتظامی و تاسیسات برق و آب و … از جمله مراکزی هستند که هدف اصلی دشمنان است، می‌طلبد مسئولان با هوشیاری به موقع و در کمترین زمان ممکن این مراکز را جابجا، تا کمترین آسیب به آن برسد.

رزمایش پدافند غیر عامل تحت عنوان اردوکشی رده‌های مختلف انتظامی استان همزمان با اولین روز از هفته پدافند غیر عامل در پارک جنگلی چغاسبز شهر ایلام با حضور یگان‌های خدمات رسان از جمله اروژانس ، هلال احمر و … در حال برگزار است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر