۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۷۹۸۶
همزمان با اجرای مانور پدافند غیرعامل؛
مدیركل پداتفند غيرعامل استان کرمانشاه از اجرای مانور پدافند غیرعامل در 4 نقطه شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: بانک خون، بیمارستان امام خمینی و استانداری از جمله این نقاط هستند.
به گزارش پایداری ملی، مدیركل پداتفند غيرعامل استان کرمانشاه از اجرای مانور پدافند غیرعامل در 4 نقطه شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: بانک خون، بیمارستان امام خمینی و استانداری از جمله این نقاط هستند.

"رضا محموديان" در گفت و گو با خبرنگار پايداري ملي در كرمانشاه اظهار کرد: مانور پدافند غیرعامل در حوزه برق امروز در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی از اجرای همزمان مانور پدافند غیرعامل در چهار نقطه شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: این مانور به منظور بررسی توان نیروهای امدادی و عملیاتی در حوزه برق در مواقع بحرانی به اجرا در می‌آید.

وي به جزییات این مانور اشاره کرد و افزود: طی این مانور برق چهار نقطه شهر قطع می‌شود و نیروهای مربوطه برای وصل مجدد برق در اسرع وقت اقدام می‌کنند.

به گفته محموديان، مانور مذکور برای تمرین نکات فنی و انجام اقدامات کارشناسی بوده و در افزایش توان اجرایی و امدادی نیروهای مربوطه در شرایط بحران موثر است.

این مسئول بانک خون، بیمارستان امام خمینی، استانداری و یکی دیگر از مراکز کرمانشاه را نقاطی عنوان کرد که برق آن‌ها قطع مي شود و مانور برای انجام اقدامات لازم و وصل مجدد برق انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: تقویت پدافند غیرعامل توان دفاعی کشور را افزایش می‌دهد.

محموديان توجه هر چه بیشتر به موضوع پدافند غیرعامل را ضروری عنوان کرد و گفت: همه مسئولان و ارگان‌ها به اهمیت این مقوله واقف هستند و در راستای تقویت این حوزه برنامه‌ریزی می‌کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر