۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷
کد خبر: ۱۷۹۷۶
دبیر کارگروه پدافند غیرعامل انرژی و آب کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از برنامه‌های استانی که در این هفته انجام خواهد شد همایش و کارگاه آموزشی تخصصی پدافند غیرعامل با محوریت انرژی و آب خواهد بود.
به گزارش پایداری ملی، عبدالحسین صالحی صبح امروز در جمع خبرنگاران به اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: یکی از برنامه‌های استانی که در این هفته انجام خواهد شد همایش و کارگاه آموزشی تخصصی پدافند غیرعامل با محوریت انرژی و آب خواهد بود.

دبیر کارگروه پدافند غیرعامل انرژی و آب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این همایش از ساعت هفت صبح روز چهارشنبه ششم آبان ماه جاریدر سالن اجتماعات حکیم جرجانی یاسوج برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این همایش شش شرکت خدمات‌رسان استان از جمله آب و فاضلاب شهری، آبفار، آب منطقه‌ای، شرکت گاز، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت نفت و گاز گچساران حضور خواهند داشت.

رئیس اداره پدافند غیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این همایش را نهادینه کردن مبحث پدافند غیرعامل و آکاهی بخشی هرچه بیشتر دستگاه‌های حاضر در همایش نسبت به پدافند غیرعامل دانست و گفت: حدود 300 نفراز مدیران و کارشناسان دستگاه‌های خدمات‌رسان در این همایش شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در این همایش علاوه بر سخنرانی تنی چند از مسئولان استانی، کارگاه‌های آموزشی پدافند غیرعامل نیز برگزار خواهد شد.

دبیر کارگروه پافند غیرعامل انرژی و آب کهگیلویه‌ و بویراحمد با تقدیر از دستگاه‌های متولی برگزاری این همایش اظهار کرد: هزینه‌های برگزاری این همایش را دستگاه‌های شرکت‌کننده در این همایش متقبل شده‌اند که جا دارد از همه شرکت‌های عضو پدافند غیرعامل انرژی و آب استان به دلیل همکاری بی شائبه در این زمینه تقدیر کرد.

صالحی با بیان اینکه دستگاه‌های عضو کارگروه پدافند غیرعامل انرژی و آب استان همکاری همه جانبه با هم دارند، تصریح کرد: اصلی‌ترین عامل پیشبرد برنامه‌های این کارگروه همین همکاری و هم‌افزایی‌ها خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر