۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۷۹۶۵
مدیرکل پدافند غیرعامل گلستان:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان با اشاره به واقعه عاشورا گفت: هرچند نوع قیام امام حسین(ع) به واسطه جنگی که با یزیدیان درگرفت دفاع و پدافند عامل بود، اما نتیجه‌ای که از این قیام به ما رسیده در زمره پدافند غیرعامل است.
به گزارش پایداری ملی،"قاسم غریب آبادی" اظهار کرد: پیام امام حسین (ع) و یارانش مقاومت و استکبارستیزی بود که امروز مردم ما با بعد از گذشت 1400 سال با تأسی از پیام عاشورا شهادت در راه خدا را افتخار می‌دانند و سالهاست در مقابل تهدیدات دشمنان اسلام، مقاومت و ایستادگی نموده‌اند.

وی ادامه داد: تا زمانی‌که روحیه مقاومت و شهادت طلبی در کشور ما وجود داشته باشد، مطمئن باشید گزندی متوجه نظام جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان یادآور شد: در حدود 12 سال است که ایران در حوزه مباحث هسته‌ای در معرض تهدیدات مستقیم و غیرمستقیم دشمنان قرار گرفته و قطعنامه‌های متعددی نیز در شورای امنیت بر علیه ما به تصویب رسیده که هر کدام آنها به تنهایی می‌تواند یک کشور را به ورطه نابودی بکشاند.

غریب آبادی تصریح کرد: در یکی از این قطعنامه‌ها عنوان شده بود که کشورهای عضو ناتو با حمایت اعضای شورای امنیت می‌توانند حمله نظامی به تأسیسات اتمی ایران داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اما چه شد دشمنی که حتی یک پیچ و مهره تأسیسات هسته‌ای ما را برنمی‌تابید از چنین فرصتی برای نابودی تمام داشته‌های هسته‌ای ما استفاده نکرد؟ که تنها جواب این پرسش رعایت کامل اصول پدافند غیرعامل در ساخت و ایجاد تأسیسات اتمی در کشور بود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان ادامه داد: ایجاد تأسیسات هسته‌ای در عمق بیش از 200 متر این اجازه را به دشمن نمی‌دهد که بخواهد گزندی به فن آوری هسته‌ای جمهوری اسلامی وارد کند.

غریب آبادی در پایان گفت: امروز پدافند غیرعامل متضمن امنیت پایدار و ارتقاء سطح امنیت در کشور است و برای کشوری همچون جمهوری اسلامی ایران که همواره در معرض انواع تهدیدات نظامی و غیرنظامی دشمن قرار داشته، رعایت اصول پدافند غیرعامل در تمامی حوزه‌ها امری ضروری و حیاتی است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر