۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۷۹۴۴
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع):
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان گفت:این همایش روز شنبه مورخه 9آبان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و کارشناسان بسیجی انجام می شود.
به گزارش پایداری ملی، سرهنگ پاسدار"جمال شاکرمی" معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار دفاع و امنیت ایلام بیدار گفت: موضوع پدافند غیرعامل در جهان از قدمتی به اندازه تاریخ زندگی انسان برخورداراست. ودر طول تاریخ همیشه جزء مهمی از زندگی بشر بوده است.

وی اظهار کرد: زیرااقدامات دفاعی انسان سبب دفع یا کاهش میزان اثر تجاوز مهاجمان میشود. اما چگونگی دفاع به عوامل و شرایط مختلفی بستگی دارد و انسانها در دوران حیات خود سعی کرده اند تا با استفاده از عقل و تدبیر و اراده خود بهترین راه دفاع را در وضعیت های متفاوت ، در مقابل تهاجم دشمنانشان انتخاب و آن را به کار بندند.

شاکرمی بیان داشت: بنا به اهمیت این موضوع و آشنایی مدیران با لزوم توجه به پدافند غیر اول اولین همایش استانی پدافند غیرعامل با همکاری استانداری ایلام و سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: این همایش روز شنبه مورخه 9آبان در محل سالن همایش ارشاد اسلامی ایلام با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، مدیران کارخانجات و کارشناسان بسیجی پدافند غیرعامل انجام می شود.

وی افزود: درحال حاضر عمده ترین هدف پدافند غیرعامل، ایمن سازی و کاهش آسیب پذیری زیرساخت های مورد نیاز مردم است تا بتدریج شرایطی را برای امنیت ایجاد نماید. این گونه اقدامات مهم در اکثر کشورهای دنیایا انجام شده و یا در حال اقدام است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر