۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۱۷۹۰۶
مشاورعالی استاندار کرمانشاه:
جانشين شوراي پدافند غيرعامل و مشاورعالی استاندار کرمانشاه گفت: ایران اسلامی امروز با در اختیار داشتن پیشرفته ترین موشک ها و سایر تجهیزات دفاعی، جزو قدرتمندترین کشورهای دنیا به حساب می آید.
به گزارش پایداری ملی، جانشين شوراي پدافند غيرعامل و مشاورعالی استاندار کرمانشاه گفت: ایران اسلامی امروز با در اختیار داشتن پیشرفته ترین موشک ها و سایر تجهیزات دفاعی، جزو قدرتمندترین کشورهای دنیا به حساب می آید.

"جعفر همتی" روز دوشنبه در مراسم نواخته شدن زنگ پدافندغیرعامل در دبیرستان شاهد حمزه سیدالشهدا (ع) کرمانشاه اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در بحث پدافند عامل و در حوزه دفاعی یکی از ابرقدرت ها محسوب می شود.

وی ادامه داد: رونمایی از موشک شهاب 3 که به تازگی صورت گرفت و همچنین وجود بسیاری تجهیزات دفاعی دیگر که هنوز برای دشمن رونمایی نشده نشانه این اقتدار است.

همتی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی همانگونه که در بحث پدافند عامل توانسته به موفقیت های چشمگیری دست یابد و خود را در زمره برترین ها قرار دهد باید بتواند در بحث پدافند غیرعامل نیز همان راه را تکرار کند.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه گفت: ضعیف بودن در بحث پدافندغیرعامل را یک تهدید برای کشور دانست و افزود: امروزه بسیاری از کشورهای دنیا نظیر کره شمالی بسیار روی این بحث تاکید کرده و تا توانسته اند حوزه پدافند غیرعامل خود را تقویت کرده اند.

وی گفت: ایران اسلامی به عنوان یک قدرت اسلامی بزرگ در جهان باید بیشتر روی بحث پدافند غیرعامل کار کرده تا در زمان بروز خطر و حوادث مختلف بتواند به حیات خود ادامه دهد.

همتی گفت: پدافند غیرعامل به معنای توانمندسازی کشور در برابر خطرات و مخاطرات طبیعی و غیرطبیعی برای حفظ مراکز حساس است که هرچند کارهای خوبی صورت گرفته اما باید خود را بیشتر تقویت کنیم.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به برکات انقلاب اسلامی گفت: بدست آوردن استقلال یکی از این برکات بود که می توان به جرائت ادعا کرد از نان شب هم برای ما واجب تر بود چرا که پیش از انقلاب ما یک کشور وابسته بودیم که آمریکا و انگلیس برایمان تصمیم می گرفتند.

همتی یادآور شد: استقلال امروز کشور را به آسانی کسب نکرده ایم بلکه برای آن بیش از 200 هزار شهید، 600 هزار جانباز و 40 هزار آزاده را تقدیم کرده ایم.

در ادامه زنگ پدافندغیرعامل توسط مشاورعالی استاندار کرمانشاه همزمان با سراسر کشور نواخته شد.

چهارم تا دهم آبان ماه به عنوان هفته پدافندغیرعامل نام گذاری شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر