۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۷۸۴۹
مدیرکل پدافند غیرعامل استان خراسان رضوی خبر داد:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان‌رضوی از افتتاح قرارگاه سایبری در سال آینده خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، حمیدرضا بابایی روز گذشته در نشست خبری که در محل استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمن عرصه تهاجم خود را پس از شکست در نبرد مستقیم و حوزه اقتصادی به فضای مجازی و سایبری کشانده است و این مسئله باید مورد توجه تمام دستگاه‌های دولتی و حتی خصوصی استان قرار بگیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان‌رضوی از افتتاح قرارگاه سایبری استان در سال آینده خبر داد و بیان کرد: این قرارگاه به موضوعات مختلف این حوزه همچون آگاه‌سازی و دشمن‌شناسی خواهد پرداخت، البته هم‌اکنون نیز رصد دشمن با جدیت در حال پیگیری است و مشکلی برای شناسایی این مشکلات سایبری واحدها نداریم.

بابایی در ادامه الزام سازمان‌ها به رعایت استانداردها، تحلیل نقاط پُرریسک برای جلوگیری از ورود هکرها به پورتال‌های دستگاه‌های دولتی را از جمله اقدامات شاخص صورت گرفته توسط ادراه کل پدافند غیرعامل استان برشمرد.

 وی وجود پیوست فرهنگی در اجرای پروژه‌های استانی به‌منظور مقابله با انواع تهدیدات را یکی از الزامات اساسی در اجرایی‌شدن پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: مقررات ملی ساختمان به‌منظور کاهش آثار تخریبی ساختمان‌ها در برابر حوادث و بلایای طبیعی یکی از مباحث مورد پیگیری این نهاد است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر