۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۱۷۸۱۹
معاون سیاسی،امنیتی،اجتماعی استانداری فارس
معاون سیاسی،امنیتی،اجتماعی استانداری فارس گفت: آموزش، مسئله مهم و جدی در حوزه پدافند غیرعامل محسوب می شود و اگر چنین نباشد کارها ابتر و بی نتیجه می مانند.
به گزارش پایداری ملی،  هادي پژوهش، در جلسه بزرگداشت هفته پدافند غيرعامل اظهار داشت: آموزش بايد با گوشت و خون ما آميخته شود تا در مواقع نياز و اضطرار به كارآيد.

معاون سياسي،امنيتي،اجتماعي استانداري فارس افزود: بايد از كارهاي كليشه اي و شعاري پرهيز شود و اين هفته فرصت مغتنمي براي آموزش و تمرين و برنامه ريزي عملياتي براي روزهاي حساس مي باشد.

پژوهش ابراز داشت: با توجه به نا امني هاي اطراف كشور، توجه به زواياي مختلف در حوزه پدافند غيرعامل مي تواند كشور را در برابر بسياري از آسيب ها مصون سازد .

معاون سياسي،امنيتي،اجتماعي استانداري فارس گفت: حوادث طبيعي در كنار حوادث انسان ساز يكي ديگر از تهديدها به شمار مي رود كه اگر به مصون سازي و پيشگيري قبل از بروز حادثه توجه كنيم مي توانيم در موقع بروز حادثه كمترين خسارت را داشته باشيم.

پژوهش افزود: ازآنجا كه ايران بر روي خط زلزله قرار گرفته و گسل ها فعال مي باشند مي طلبد كه نظام مهندسي ساختمان و شهرداري ها در بحث نظارت و كنترل ساخت و ساز دقت بيشتري داشته باشند.

معاون سياسي،امنيتي،اجتماعي استانداري فارس ابراز داشت: جايگاه پدافند غيرعامل هنوز به خوبي در كشور تبيين نشده است و اولين اقدام بايد اين باشد كه مردم و دستگاهها را با مفهوم پدافند آشنا كنيم
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر