۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۷۷۸۳
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل شهرستان های استان تهران:
جلسه توجیهی تخصصی دبیران کمیته های پدافند غیر عامل مناطق و نواحی تابعه شهرستان های استان تهران، در آستانه فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل، برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی، محسن بهارلو، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در سخنانی ضمن تقدیر از دبیران پدافند غیر عامل مناطق، اظهارکرد: وقتی سازمان ها به وجود می آیند، حراست مفهوم پیدا می کند و مهم ترین رسالت این حوزه جلوگیری از بروز اختلال و خروج سازمان از مسیر تعیین شده است.

وی در ادامه افزود: دیدگاه سنتی افراد، به ویژه افرادی که به روابط، بیش از ضوابط اهمیت می دهند، مایه آسیب به بدنه سازمان خواهد بود که در این میان ممکن است اهداف افراد شاغل در یک سازمان، با وظایف محوله آنان همخوانی نداشته باشد.

بهارلو، ضمن تأکید بر این امر که شفاف سازی موضوعات، یکی از مهم ترین عوامل پیشگیری از انحرافات سازمانی می باشد، خاطر نشان کرد: عدم شفاف سازی، موجب ناکارآمدی، عدم تحقق اهداف سازمان، بروز نارضایتی ارباب رجوع، مخاطبان و منابع انسانی سازمان و موجب سنگین تر شدن روند امور اداری می گردد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، تصریح کرد: محصول ما انسان است و ما معتقدیم که پدافند غیرعامل، انسان هایی را برای افق 1404 تربیت می کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر