۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۷۶۷۴
مديركل پدافند غيرعامل استان قم گفت: جاذبه های گردشگری و تاریخی قم برای معرفی نیازمند تبلیغات رسانه ای و محیطی است.
مديركل پدافند غيرعامل قم: جاذبه های گردشگری قم نیازمند تبلیغات رسانه ای است

به گزارش پایداری ملی، مديركل پدافند غيرعامل استان قم گفت: جاذبه های گردشگری و تاریخی قم برای معرفی نیازمند تبلیغات رسانه ای و محیطی است.

مهدي متقيان در بازدید از نمایشگاه قاب قم که در مقابر گنبد سبز برپاست اظهار داشت: با توجه به اینکه جاذبه های گردشگری و تاریخی در استان قم منصر به فرد است نیازمند تبلیغات رسانه ای و محیطی است تا کار فرهنگی در این عرصه صورت بگیرد.

وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با برپایی این نمایشگاه با تصاویری از آثار تاریخی و گردشگری که توسط عکاسان استان قم جمع آوری شده است اقدام ارزنده انجام داده است که امیدواریم در استان استمرار پیدا کند.

مديركل پدافند غيرعامل استان قم با اشاره به اینکه معرفی جاذبه های گردشگری اشتغالزایی را در استان به همراه دارد گفت: با معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی از این امکان بازدید می کنند و این امر باعث اشتغالزایی در استان می شود.

متقیان افزود: استان قم با وجود حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و بقاع متبرکه ای که دارد می تواند با جذب گردشگران مذهبی در استان، درآمدزایی و رشد اقتصادی را در سطح استان و ملی فراهم سازد.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های گردشگری در استان ضروری است گفت: میزبانی از گردشگران و زائران در این استان باید با ارایه خدمات شایسته رفاهی، تفریحی و گردشگری صورت بگیرد.

مديركل پدافند غيرعامل استان قم افزود: از این رو برای معرفی آثار تاریخی و گردشگری قم سرمایه گذاری باید انجام شود.

نمایشگاه قاب قم با هدف نمایش آثار تاریخی قم و گردشگری قم از دریچه دوربین عکاسان حرفه ای استان قم از جمله محسن قائمی، امیر حسامی نژاد، حجت الله عطایی، حسین قدیانی، احمد ظهرابی،حسین امامی، محمد رفیعی موحد، مهدی مریزاد و فرزانه پیری به معرفی حدود 50 مکان تاریخی و گردشگی قم پرداخته است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر