۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۷۵۰۳
دبیر شورای پدافند غیرعامل استان تاکید نمود: این دستگاهها هرچه سریعتر نسبت به مرتفع نمودن کاستی ها و مشکلات واحدهای پدافند غیرعامل در حوزه کاری اقدام نماید.

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد در ششمین جلسه شورای پدافند غیرعامل، گفت: با وجود یکسری کمبودها، ولی اکثر دستگاه های عضو به صورت اثر بخش و فعال در برنامه ها و جلسات پدافند غیرعامل شرکت دارند.

وی در تکمیل صحبت خویش افزود: به عنوان مثال در برخی سازمان، اداره کل یا شرکت کمبود نیروی انسانی و مشغله زیاد مسئول پدافند غیرعامل با عث ایجاد وقفه و مشکلاتی در روند امور شده است.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان تاکید نمود: این دستگاهها هرچه سریعتر نسبت به مرتفع نمودن کاستی ها و مشکلات واحدهای پدافند غیرعامل در حوزه کاری اقدام نماید.

محمود مومن نسب کارگروه آب و انرژی، کارگروه امور زیربنایی و کارگروه امور شهری، کارگروه فناوری اطلاعات و کارگروه جهاکشاورزی را فعال ترین و با برنامه ترین کارگروه ها از میان کارگروه های 12 گانه پدافند غیرعامل در سطح استان برشمرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل، گفت: وقتی رهبری انقلاب به صراحت تاکید می فرمایند "همه دستگاهها باید حفظ آمادگی را به عنوان یک دستورالعمل بشناسند و آن را روز به روز افزایش دهند" آیا این بیان رسا تکلیف همه ما را مشخص نکرده است؟

وی در بخش دیگر از سخنان خود اظهار نمود: همه دستگاههای بدنه حاکمیت اعم از اجرایی، قضایی، نظامی و انتظامی موظفند در طول سال و خصوصاً هفته پدافند غیرعامل مسئولانه پای کار بیایند تا برنامه های در خور دغدغه ها، تاکیدات و کارخواسته های مسئولان نظام محقق گردد.

مدیرعامل شرکت آبفا شهری با تشریح تهدیدات آبی استان، بر ضرورت مشارکت دستگاههای متولی جهت تهیه و تدوین پرو پزال تحت عنوان بررسی کمیت و کیفیت آب از منظر تهدیدات زیستی با محوریت دانشگاه را خواستار شد.

وی خاطر نشان کرد: همه می بینیم با وجود منابع سرشار آب، ولی در مقاطعی از سال استان چگونه در مرحله تنش و بحران آبی قرار می گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر