۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۷۴۵۷
سرپرست ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران ارشد منطقه ویژه پارس از تدوین دستورالعمل واکنش در شرایط اضطراری در پارس جنوبی خبر داد.
بهرام دشتی‌زاده در نشست با فعالان ایمنی و زیست‌محیطی در پارس جنوبی اظهار داشت: توجه به مسایل ایمنی و زیست‌محیطی ارزش و اهمیت خاصی دارد و به ویژه در پارس جنوبی جایگاه خاصی دارد.

سرپرست ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران ارشد منطقه ویژه پارس از ارتقای سطح کیفی HSE و مدیریت بحران در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد.

دشتی‌زاده تصریح کرد: به منظور بهبود وضعیت ایمنی در سطح منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و طرح‌های مختلفی را با همکاری سازمان محیط زیست در دست اجرا داریم که از جمله آن می‌توان به مجتمع بازیافت منطقه ویژه پارس اشاره کرد.

وی از تدوین ERP منطقه ویژه پارس خبر داد و افزود: تدوین دستورالعمل واکنش در شرایط اضطراری و تدوین شرح وظایف در زمان وقوع بحران برای مسئولان و کشیکان منطقه و شرکت‌های اصلی مستقر در منطقه از جمله اهداف این طرح است که پس از تدوین ابلاغ خواهد شد.

دشتی‌زاده اضافه کرد: تعین سهم آلایندگی و آلودگی هوا و اثر تجمعی آن در منطقه ویژه پارس و بررسی و تدوین سیاست‌های لازم در زمینه کنترل آلایندگی هوا از دیگر برنامه‌های در دست اقدام است.

سرپرست ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران ارشد منطقه ویژه پارس بیان کرد: سیتم آنالیزور هوا در منطقه ویژه پارس از هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.

وی از ارائه آموزش‌های مهارتی به تمامی پرسنل سازمان آتش‌نشانی منطقه ویژه پارس خبر داد و گفت: ارتقای چارت سازمانی HSE و تشکیل کمیته‌های ارشد راهبردی منطقه در حوزه ایمنی، بهداشت، محیط زیست، مدیریت بحران و آتش‌نشانی را در دستور کار داریم.

دشتی‌زاده از تهیه طرح جامع راهبری HSE در سطح منطقه و پارس 1 و 2 خبر داد و بیان کرد: اولویت‌های پروژه‌های اجرایی بهداشت در منطقه تعیین شده است.

وی اظهار داشت: برنامه کلی ما ارتقای سطح کیفی حوزه‌های ایمنی، بهداشت، محیط زیست، مدیریت بحران و آتش‌نشانی در سطح منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر اساس استانداردهای بین‌المللی است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر