۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۱۷۴۲۸
معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت:فرهنگ سازی یکی از بخش های مهم در پدافند غیرعامل است و اگر بتوانیم مردم را در این بخش آگاه کنیم توجه ویژه ای انجام شده است.
دومین نشست شورای پدافند غیرعامل به ریاست صفرعلی براتلو،معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران برگزار شد.

براتلو در این نشست با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی گفت: امنیت و آسایش امروز ما به برکت خون پاک شهدای دفاع مقدس محقق شده است .

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: براساس بیانات رهبر معظم انقلاب" دفاع مقدس همچون گنج است." بر این اساس باید بتوانیم از آن الگو بگیریم.

جانشین رییس شورای پدافند غیرعامل استان تهران عنوان کرد:فرهنگ سازی یکی از بخش های مهم در پدافند غیرعامل است  و اگر بتوانیم مردم را در این بخش آگاه کنیم توجه ویژه ای انجام شده است.

براتلو با تاکید بر اینکه توجه به پدافند غیرعامل وبرنامه ریزی برای فرهنگ سازی آن نباید فقط محدود به زمان خاصی باشد گفت:لازم است در طول سال علاوه بر هفته پدافند غیرعامل نهایت بهره از برنامه ریزی های این شورا به کار رود.

معاون استاندار ادامه داد: استان تهران در سال ٩٣ رتبه نخست کشوری را در پدافند غیرعامل کسب کرد و امسال نیز این رتبه با اقداماتی که در پیش رو داریم باید حفظ شود.

جانشین رییس پدافند غیرعامل استان در پایان بر لزوم توجه به تجربه ارزشمند کسب شده در پدافند غیرعامل تاکید کرد.

گفتنی است در ادامه نشست، اعضای شورا گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل استان ارایه داده و برنامه ریزی برای هفته پدافند غیرعامل (٤ لغایت ١٠ آبان ماه) انجام شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر