۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۷۴۲۷
مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان:
مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت برق همدان از برگزاری دومین مانور عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اصلاح و تعمیر ۷۰ کیلومتر از خطوط ۲۰ کیلوولت فیروزآباد نهاوند خبرداد.
 علی سهرابی‌بیدار  در حاشیه برگزاری این مانور گفت: دومین مانور عملیاتی این شرکت در سال جاری به صورت استانی و با هماهنگی دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت با برنامه از پیش تدوین شده در شهرستان نهاوند برگزار شد.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان اظهار داشت: مانورهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در راستای افزایش سطح خدمت به مشترکین و آمادگی نیروها انجام می‌شود.

علی سهرابی‌بیدار افزود: با برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته در سه سال اخیر مانورهای عملیاتی برق در شهرستا‌های استان در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شده است.

وی عنوان کرد: این مانورها به صورت شهرستانی و استانی با حضور اکیپ‌های عملیاتی از استان‌های همجوار و معین و پیمانکاران برگزار می‌شود.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با اشاره به برگزاری مانور عملیاتی شهرستان نهاوند عنوان کرد: هدف اصلی این مانور افزایش سطح آمادگی در راستای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل است.

وی ادامه داد: در این مانورها اقداماتی که در صورت بروز شرایط اضطراری با ورود یک گروه اجرایی مانند شناسایی، تعمیر و استاندارد کار کردن انجام می‌شود به صورت عملی به مرحله اجرا در می‌آید.

سهرابی‌بیدار یادآور شد: در مانور عملیاتی برق نهاوند نیز حدود ۷۰ کیلومتر از خطوط ۲۰ کیلوولت فیروزآباد این شهرستان که حدود ۱۳ روستا را تأمین برق می‌کند مورد اصلاح و تعمیر اساسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به حضور ۲۳ گروه عملیاتی در این مانور عنوان کرد: از مهمترین دستاوردهای اصلاح خطوط با برگزاری مانور کاهش چشمگیر خاموشی‌ها حین انجام کار است که موجب رضایت‌مندی مشترکین می‌شود.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان عنوان کرد: از سوی دیگر اجرای این مانور نوعی اطمینان خاطر از آمادگی و پاسخگویی شرکت توزیع نیروی برق استان برای مدیران و مسئولان به وجود می‌آورد.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان نهاوند نیز در ادامه اظهار داشت: مانور مدیریت بحران خط فیروزآباد از بخش مرکزی با هماهنگی ۲۳ اکیپ عملیاتی در کمتر از چهار ساعت به طور کامل انجام می‌شود.

ذبیح‌الله عواطف‌فاضلی عنوان کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان نهاوند بر گسل زلزله آمادگی اجرای مانور و پاسخگویی به‌هنگام اکیپ‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار شهرستان نهاوند نیز با تقدیر از تلاشگران گمنام عرصه صنعت برق گفت: در حوزه برق کار تخصصی است و جانفشانی فعالان این عرصه بر کسی پوشیده نیست.

مهرداد نادری‌فر یکی از ضرورت‌های امروز جامعه را آمادگی نیروهای خدمات‌رسان در شرایط بحران عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه بحران قابل پیش‌بینی نیست باید هر لحظه آمادگی مواجهه با آن را داشت.

وی ادامه داد: در راستای آمادگی با بحران مانورهای دوره‌ای در حوزه‌های مختلف از قبیل امداد و نجات در شهرستان با حضور شهرستان‌های معین برگزار می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر