۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۳
کد خبر: ۱۷۳۸۴
معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل؛
معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل ایران یکی از اهداف مهم پدافند غیرعامل را توجه به مسائل دفاعی و امنیتی در تأسیسات گازی برشمرد.
معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل در همایش ایمنی و آتش‌نشانی و ارزیابی HSE شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران که سه شنبه هفتم مهر ماه به میزبانی شرکت گاز استان چهار محال و بختیاری، برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک به مناسبت عید سعید قربان و غدیر، تاکید نمود: همانطوریکه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرموده اند، کلیه دستگاه های دولتی و وزارتخانه ها بایستی آمادگی دفاعی خود را بالا ببرند.

وی با بیان اینکه وظیفه پدافند غیرعامل، رصد تهدید از جانب دشمنان نظام است، افزود: تجزیه و تحلیل خطرات احتمالی منجر به جلوگیری از هرگونه صدمات ناشی از این تهدیدات می شود.

وی همچنین با اشاره به انواع تهدیدهای دشمنان نظام از قبیل سیاسی، نظامی و سایبری، اعلام کرد: تمامی سربازان نظام جمهوری اسلامی متعهد به جلوگیری از  نفوذ بیگانگان و دشمنان هستند.

این مسئول در بخش دیگری ازسخنان خود به ارتباط خوب و منظم بین پدافند غیرعامل و HSE صنعت نفت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تدابیری که اندیشیده شده است در حال حاضر ارتباط بسیار خوب و تنگاتنگ با وزارت نفت در این زمینه داریم .
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر