۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۷۳۶۸
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران:
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: نامه‌های سازمان آتش‌نشانی به ساختمان‌های فاقد ایمنی در برابر آتش‌سوزی ضمانت اجرایی ندارد و قوه قضائیه آن را پیگیری نمی‌کند.
معصومه آباد در جریان یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه 4 منطقه پایتخت شامل مناطق 11، 12، 17 و 18 پرحریق هستند، گفت: پس از وقوع حادثه خیابان جمهوری سازمان آتش‌نشانی بازدیدهایی را در این مناطق آسیب‌خیز انجام می‌داد و به ساختمان‌های فاقد ایمنی اخطار لازم داده می‌شد اما اخیرا قوه قضائیه در این رابطه با سازمان آتش‌نشانی مکاتبه کرده و اعلام کرده است که این اخطارها از نظر قضایی قابل پیگیری نیست. 

وی خواستار بازنگری در این رابطه شد و افزود: علاوه بر این شمار زیادی از ساختمان‌های ناامن زیر 5 طبقه هستند که گواهی استعلام ایمنی هنگام دریافت پایان کار را نیاز ندارند و به همین خاطر شناسایی نمی‌شوند. 

آباد در بخش دیگری از تذکر خود به افتخارآفرینی تیم فوتسال بانوان اشاره کرد و  پیشنهاد داد: از فرشته کریمی به عنوان زننده تک گل طلایی ایران تقدیر شود. 

علی صابری دیگر عضو شورای شهر تهران نیز به پیروزی افتخار‌آفرینی تیم فوتسال بانوان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه فیفا حجاب طراحی شده برای بانوان ایرانی را پذیرفته است. 

وی پیشنهاد داد: از همه اعضای تیم ملی فوتسال توسط شورای شهر تقدیر به عمل آید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر