۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۷۱۱۹
دومین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان در تاریخ 24 شهریور ماه سال جاری به ریاست سلیمانی استاندار چهار محال و بختیاری برگزار گردید .

دومین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان در تاریخ 24 شهریور ماه سال جاری به ریاست سلیمانی استاندار  استان چهار محال و بختیاری برگزار گردید .


وی  اظهار داشت: تکریم و پاسداشت شهداء بهترین اقدام در راستای پدافند غیر عامل می باشد . همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند پدافند غیر عامل همان مصونیت بخشی به جامعه است . ما می توانیم با ترویج روحیه شهید و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به تعمیق ارزشهای دینی بپردازیم و جامعه خود را در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی و بخصوص تهاجم فرهنگی واکسینه کنیم .


استاندار ضمن با اهمیت شمردن اقدامات پدافند غیر عامل در استان و لزوم پیگیری مستمر دستگاههای اجرایی ، بر مشارکت و اهتمام کامل در برگزاری نمایشگاه  کنگره شهداء تاکید کردند. و اشاره داشتند از فضای بوجود آمده جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی پدافند غیر عامل  استفاده گردد. همچنین جهت هر چه با شکوه تر و هدفمند نمودن هفته پدافند غیر عامل برنامه ریزی نمایند.


در ادامه علی محمدی مدیر کل و دبیر شورای پدافند غیر عامل استان به برگزاری نمایشگاه پدافند غیر عامل در کنگره شهدای استان در 15 مهر ماه سال جاری اشاره داشتند و افزودن باید از ظرفیت عظیم بازدید کننده گان اعم از  دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف در نمایشگاه پدافند غیر عامل به نحو احسن استفاده نمود و از دستگاههای اجرایی و اعضای شورای پدافند غیر عامل استان خواست در حوزه های فرهنگ سازی ، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی برنامه های خود را در نمایشگاه کنگره شهداء استان و بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل ارائه نمایند.


یاد آوری می شود که اداره کل پدافند غیر عامل استان در نمایشگاه یادواره شهداء پنج غرفه با موضوعات : فنی - زیستی – سایبری – فرهنگی – آب و انرژی خواهد داشت .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر