۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۷۰۸۹
مدیر قرارگاه سایبری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از شیوع اعتیاد مدرن در کشور خبرداد و افزود: اجرای صحیح و قانونی طرح شبکه ملی اطلاعات، تنها راه واکسینه شدن کشور در برابر استعمار مدرن مجازی است.
محمد پای بست در جمع دختران دانش آموزان شهرستان دشتستان با اشاره به حماسه زنان دشتستانی در نبرد تاریخی لرده، اظهار داشت: شیرزنان این خطه از ایران اسلامی در اواخر جنگ جهانی اول با سلاح سرد و گرم، ارتش مستحکم انگلیس را در ارتفاعات منطقه لرده دشتستان زمین گیر کردند و اکنون نیز با سلاح حجاب و عفاف وارد میدان جنگ نرم شده اند.

مدیر قرارگاه فضای مجازی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: با وجود بیش از 12 میلیون دانش آموز در کشور در خوشبینانه ترین حالت ممکن باید پذیرفت 50 درصد آن ها درگیر فضای مجازی شده اند و در معرض خطر ایجاد هویت کاذب در شبکه های اجتماعی هستند.

پای‌بست در ادامه افزود: بررسی ها نشان می دهد آینده سازان ما اینترنت گردی، استفاده از بازی های آنلاین و نرم افزارهای تلفن همراه را بعنوان بهترین شیوه برای گذراندن اوقات فراغت خود بویژه در فصل تعطیلات مدارس برگزیده اند که این یک زنگ خطر جدی برای خانواده ایرانی است.

وی با هشدار در خصوص شیوع اعتیاد مدرن در کشور، خاطرنشان کرد: انزوا طلبی و دوری از خانواده و دوستان، پرسه زدن در سایت های غیر ارزشی و غیر اخلاقی، خودکشی اینترنتی، سرقت اینترنتی و گرایش افراطی به فضای تخیلی از مهمترین نشانه های بروز اعتیاد به اینترنت است که خانواده ایرانی را تهدید می کند.

مسئول قرارگاه سایبری سپاه، اجرای صحیح و قانونی طرح شبکه ملی اطلاعات را تنها راه واکسینه شدن کشور در برابر استعمار مدرن مجازی دانست و تصریح کرد: شبکه ملی اطلاعات مزایایی همچون افزایش امنیت، افزایش سرعت و کاهش هزینه ها دارد و این طرح بدون همدلی و همزبانی دولت و ملت محقق نخواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر