۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۶۸۸۵
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تأکید کرد:
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به لزوم تدوین راهکارهای عملی پدافند غیرعامل برای اجرا در صنایع نفت و انرژی تأکید کرد.
بیژن عالیپور در جلسه کارگروه نفت و گاز شورای پدافند غیرعامل خوزستان که در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد با اشاره به ضرورت تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل گفت: با توجه به اهمیت این موضوع باید راهکارهای عملی از سوی مشاوران برای اجرا در صنایع نفت و انرژی تدوین شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و رئیس کارگروه نفت و گاز شورای پدافند غیر عامل خوزستان با اشاره به پیشینه این شرکت در اجرای طرحهای پدافند غیرعامل اظهار کرد: این شرکت در شمار نخستین سازمانهایی است که با همکاری سازمان پدافند غیرعامل نسبت به شناسایی تهدیدات و طبقه بندی تاسیسات خود اقدام کرده است.

همچنین در این نشست محمد حُرّی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان نیز تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل را از اولویتهای استان دانست و تصریح کرد: هدف از تهیه این طرح شناسایی تهدیدات آسیب پذیر در شرایط گوناگون و تعیین تمام ابعاد پدافندی استان است.

وی در این باره به برگزاری همایش ملی مدیریت تأمین پایدار و امنیت انرژی در دی ماه امسال در اهواز اشاره کرد و افزود: در برپایی این همایش ٢ روزه وزارتخانه های نفت، نیرو و کشور و سازمان پدافند غیرعامل مشارکت دارند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، این جلسه پیرو مصوبه شورای پدافند غیر عامل خوزستان برای آشنایی اعضای کارگروه های ١٢گانه شورای پدافند غیر عامل با روند تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل استان برگزار شد.

در این نشست نمایندگانی از شرکت ملی حفاری ایران، سازمان آب و برق خوزستان، پالایشگاه آبادان، شرکت گاز خوزستان، شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی خوزستان، شرکت خطوط لوله و مخابرات خوزستان و پتروشیمی بندر امام نیز به عنوان سایراعضای این کارگروه حضور داشتند که در پایان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود و بحث و تبادل نظر پرداختند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر