۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۶۶۴۵
جلسه کارگروه تخصصی بهداشت و درمان استان، در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ، به ریاست دکتر طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و با حضور مهدی پزشگ نیا معاون مدیرکل پدافند غیر عامل، دکتر خوشنودی رئیس مرکز فوریتهای پزشکی، و جمعی از مسئولین ستاد بحران استان، در محل فوریتهای پزشکی استان برگزار گردید.

در این جلسه جناب پزشگ نیا مطالبی در خصوص لزوم آمادگی در برابر تهدیدات طبیعی و انسان ساز بیان نمودند، و با اشاره به اهميت آسيب هاي ناشي از اين تهديدات، به تشريح  وظايف پدافندغیرعامل در این زمینه پرداخته و از مسئولین بهداشت و درمان، و ستاد بحران استان خواستند تا با جديت در اين زمينه به همكاري و همفكري بپردازند.

در ادامه این جلسه، بر لزوم امداد رسانی به مصدومین حوادث مختلف از جمله جاده ای، بحرانهای طبیعی و غیر طبیعی و حوادث غیر مترقبه تأکید شد. همچنین دکتر خوشنودی با بیان پیگیری های انجام شده از سوی مرکز فوریتهای پزشکی، برای ایجاد اورژانس هوایی استان و تهیه بالگرد و جایگاه  اختصاصی برای آن، ایجاد چنین پایگاهی را برای استان مرکزی و استانهای همجوار امری ضروری ارزیابی نمودند.

در پایان، با بررسی آخرين وضعيت زیرساخت های بهداشتی درمانی استان، بر لزوم پیگیری منابع اعتبارات جهت تکمیل طرحهای موجود در این حوزه تأکید گردید.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر