۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۶۵۷۸
سردار جلالی در پیامی بمناسبت روز پدافندهوایی؛
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور:پدافند هوایی و پدافندعیر عامل دو مؤلفه اساسی دفاع از کشور در برابرتهدیدات دشمنان بوده و مکمل یکدیگر در رسیدن به یک پدافند جامع می باشند.

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی بمناسبت دهم شهریور روز پدافند هوایی طی پیامی این روز را به دلاور مردان این نیرو تبریک گفت،متن پیام بدین شرح می باشد:

خدا را شاکریم که حفاظت از فضای ایران اسلامی بر عهده فرزندانی است از جنس اقتدار و استقامت که با عزمی پولادین در ظل عنایات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی از هوای میهن اسلامی دفاع می کنند.

پدافند هوایی یکی از نمادهای اقتدار نظام اسلامی در دنیاست که با روحیه معنوی و آمادگی رزمی نیروها و خودکفایی در پیشرفته ترین تجهیزات و با رمز پیروی از ولایت، توانسته باعث رعب و وحشت استکبار در عالم باشد.

بي ترديد تداوم حضور پدافند هوایی در تمام مرزهاي زميني، هوايي، دريايي و البته فرهنگي با خودباوري، نوآوري و خوداتكايي كاركنان جوان، خلاق و شهادت طلب و با استفاده از انواع تجهيزات دفاعی و بومي و آمادگي روز افزون آنان در انجام مأموريت هاي منطقه اي موجب گشته تا زورگويان و مستكبران جهان از روي استيصال و درماندگي به فتنه انگيزي و تحريم روي آورند.

فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) در مورد اهمیت پدافند هوایی فرمودند: «امروز بخش پدافند جزو مؤثرترین بخش‌های همه دستگاه‌های نظامی کشور برای دفاع از عزت، استقلال و سربلندی ملت ایران است، که جز با همت و اراده و اعتماد به نفس و توکّل به خدا و کار خستگی‌ناپذیر، این قله های بلند را نمی شود فتح کرد. باید بطور جد همه نیروها به پدافند هوایی بپردازند و تقویت و پشتیبانی از پدافند را در اولویت اول خود قرار دهند و این یک اولویت واقعی است

پدافند هوایی و پدافندعیر عامل دو مؤلفه اساسی دفاع از کشور در برابرتهدیدات دشمنان بوده و مکمل یکدیگر در رسیدن به یک پدافند جامع می باشند که به مدد ايمان و شکوفايي و پيشرفت‌هاي خيره‌کننده در عرصه فناوري‌هاي روزآمد دفاعی و تخصص و دانش سترگ دفاعی، تبديل به نقطه قوت و اطمينان ملت و رهبري گرديده و همچون هميشه حضورشان، آماده دفاع از فضای ميهن و جانبازي در راه ولايت با تمسک به آموزه‌هاي تعالي بخش ديني و انقلابي ، حرکت در مدار ولايت و با برخورداري از قابليت‌هاي منحصر به فرد، در حوزه شکوفايي و توسعه صنايع دفاعي، نظامي و نيروي انساني کارآمد، انقلابي و مومن و افتخار ايران و ايراني را فراتر از جغرافياي اين سرزمين رقم زده اند.

دهم شهریور در حقیقت روز پاسداشت کوشش های صادقانه دلیرمردانی است که،، معابر نفوذی هوایی مد نظر دشمنان خبیث با چشم همیشه بینا و بیدار و گوش همیشه شنوا و هوشیار و با ایجاد لایه‌های دفاعی مستحکم و غیرقابل نفوذ و کشف راه های مبتکرانه دفع آفند سایبری متخاصمین، از چشمان تیزبینشان دور نخواهد بود.

از درگاه لایزال الهی، توفیق و سربلندی آن نیروی الهی به منظور پاسداری از آسمان ولایت و سقف آبی ایران اسلامی، در شعاع پرمهر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) مسألت می‌نمایم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر