۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱
کد خبر: ۱۶۵۳۴
مشاور عالي استاندارقم به مناسبت گراميداشت هفته دولت و ياد و خاطره شهيدان رجايي و با هنر ضمن بازديد از اداره كل پدافند غير عامل استان ، برنامه اقدامات و اهداف اين اداره كل را در جهت اطلاع رساني و آموزش عمومي بسيار مطلوب و اثر گذار برشمردند و خواستار اجراي اصول پدافند غير عامل در همه عرصه ها گرديدند.
مهندس متقيان مديركل پدافند غير عامل استان قم در جلسه اي با حضور آقاي عرب مشاور عالي استاندار، حجت الاسلام والمسلمين هاشمي مشاور استاندار در امور روحانيت، زينل بيك مسئول پايگاه بسيج استانداري و همكاران اداره كل پدافند غير عامل، در اين اداره به مناسبت هفت دولت و گراميداشت ياد و خاطره  شهيدان رجايي و باهنر برگزار گرديد با گزارشي از وضعيت پدافند غير عامل، كاركردها و برنامه ها و اقدامات اداره كل را تشريح نمود و خاطرنشان كرد: اداره كل پدافند غيرعامل با توجه به منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، در عرصه هاي مختلف آموزشي، اطلاع رساني و فرهنگ سازي برنامه ريزي نموده و نسبت به فعالسازي كارگروه هاي تخصصي با حضور دستگاه هاي مختلف اقدام كرده است.

جناب آقاي عرب مشاور محترم عالي استاندار قم به مناسبت هفته دولت از اداره كل پدافند غير عامل استان قم ديدار و بر اهميت و جايگاه پدافند غير عامل تاكيد نمود.

عرب مشاور عالي استانداري قم ضمن تقدير و تشكر از زحمات و تلاش هاي مديركل پدافند غير عامل و همكاران اظهار داشت كار كردن براي رضاي خدا و حل مشكلات مردم اثر گذار خواهد بود و اداره كل پدافند غير عامل استان با توجه به جايگاه مهمي كه دارد اقدامات خوبي در سطح استان انجام داده است.

جناب آقاي عرب مشاور محترم عالي استاندار قم به مناسبت هفته دولت از اداره كل پدافند غير عامل استان قم ديدار و بر اهميت و جايگاه پدافند غير عامل تاكيد نمود.

ايشان عنوان نمود: برگزاري جلساتي با آموزش و پرورش و دانش آموزان و حضور و ارتباط با راديو معارف براي اطلاع رساني فعاليت ها و برنامه هاي پدافند غيرعامل بسيار مهم و لازم مي باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر