۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۶۴۷۵
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان‌شرقی بر لزوم تدوین مطالعه جامع پدافند غیرعامل در استان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر شرکتی که گرید پدافند غیرعامل برای امنیت استان داشته باشد، نداریم
 احمد جهانسری صبح  سه شنبه در سمینار تخصصی پدافند سایبری نفوذ بی‌نظم با بیان اینکه ما به دنبال امنیت شبکه‌ها و مصون سازی شبکه‌ها هستیم اظهار داشت: فضای سایبری فضای جذاب و کار راه‌اندازی است ولی متاسفانه همه وارد شدیم بدون اینکه برای آموزش‌های لازم هزینه صرف کنیم و کم‌کم شکایت‌ها به سمت سوء استفاده از فضای سایبری می‌رود.

وی افزود: هدف جلسه حاضر روشن کردن چراغ راهنما برای مردم است که از حضور هکرها و سرقت اطلاعات خبر ندارند و یا اگر هم خبر داشته باشند نمی‌دانند به چه شکل باید پیگیری و شکایت کرده و به احقاق حق خویش پردازند.

جهانسری اضافه کرد: مولفه‌های دفاعی در پدافند غیرعامل عوض شده و وقتی می‌گوییم پدافند غیرعامل منظورمان این است که حمله‌ای به ما شده و ما می‌خواهیم از خود دفاع کنیم و این نمی‌شود مگر با برگزاری نشست‌های تخصصی.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی یادآور شد: بخشی از پدافند غیر عامل مربوط به فضای سایبری است که بسیاری از مردم بدون آگهی از خطرات موجود وارد این فضا شده و خود را در معرض تهدیدات هولناکی قرار داده‌اند.

وی افزود: در دنیا شرکت‌های بزرگ با شرکت‌هایی کار می‌دهند که نفوذ خوبی دارند و هکرهای خوبی هستند؛ بنابراین از ضروریات زندگی است که این فضا را به خوبی بشناسیم.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی بر لزوم تدوین مطالعه جامع پدافند غیرعامل در استان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر شرکتی که گرید پدافند غیرعامل برای امنیت استان داشته باشد نداریم.

این مسئول ابراز امیدواری کرد که نشست حاضر شروعی برای نشست‌های بعدی باشد تا بتوانیم با شرکت‌های امنیت ساز بیشتر آشنا شده و امنیت این فضا را فراهم آوریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر