۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۶۴۴۳
جلسه شورای پدافند غیرعامل لرستان در تاریخ2/6/94 با حضور معاون بسیج و امور استانها سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار گردید.

این جلسه با ریاست  شاهرخی معاونت سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری لرستان و با حضور معاون بسیج و امور استانها سازمان پدافند غیرعامل کشور در محل سالن جلسات شماره یک استانداری لرستان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه سپهوند مدیرکل پدافند غیرعامل استان به قرائت دستور کار جلسه شورای پدافند غیرعامل و گزارشی مختصر از عملکرد سال جاری به حاضرین ارائه نمودند.

 در ادامه معاون بسیج و امور استانها با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل بیان داشتند که پدافند غیرعامل نقش مصون سازی کشور از آسیب ها را برعهده دارد و می تواند تهدیدات را به فرصت تبدیل کند و اهتمام به امر پدافند غیرعامل را امری طبیعی و عاقلانه دانستند.

ایشان در ادامه اضافه نمودند: برای اینکه بتوان زنده بود و بدون عیب و نقص به سیستمها ادامه فعالیت داد باید نقاط آسیب پذیر با اعمال تدابیر و کاربستهای ویژه ایمن سازی شود.

 در ادامه شاهرخی به تایید سخنان ایشان در باب و جایگاه پدافند غیرعامل اشاره نمودند و سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این حوزه و اجرایی نمودن آن را نیازمند اعتقاد راسخ مدیران دانستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر