۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۴
کد خبر: ۱۶۴۴۰
مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان:
مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان از راه اندازی مرکز دفاع سایبری این استان خبر داد.
 ناصر سپهوند ظهر دوشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که با حضور معاون بسیج و امور استان های پدافند غیرعامل کشور برگزار شد به برنامه های سازمان پدافند غیرعامل استان طی سالجاری اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا کتابی با عنوان مدیریت بحران و پدافند غیرعامل چاپ شده است.

وی از رونمایی کتاب آمادگی دفاع و پدافند غیرعامل در سالجاری خبر داد و بیان داشت: عوامل اجرایی اداره کل پدافند غیرعامل و دیگر دستگاه های اجرایی استان به میزان ۹ هزار و ۲۵۰ نفر ساعت در رشته های فناوری و پدافند زیستی آموزش دیده اند.

مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان برگزاری جلسات پدافند زیستی را از برنامه های این اداره کل در سالجاری دانست و عنوان کرد: در این جلسات بحث مبارزه با تب کنگو و تب مالت مطرح شد و پیگیری های لازم در این زمینه صورت گرفت.

سپهوند به موضوع اجرای برنامه های مبحث ۲۱ چک لیست نظام مهندسی اشاره کرد و گفت: جلساتی در این خصوص با ریاست معاون عمرانی استانداری لرستان، شهرداری ها و روسای سازمان نظام مهندسی برگزار شد و بر موضوع اجرایی شدن مبحث ۲۱ در مقررات ملی ساختمان تاکید شد.

وی اظهار داشت: تامین برق اضطراری دستگاههای اجرایی استان از موضوعاتی است که مورد تاکید ما بوده که اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفت.

مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان افزود: پیگیری های لازم در خصوص راه اندازی مرکز دفاع سایبری استان صورت گرفته و موضوع بند الف ماده ۲۱۵ برای همه پروژه های سطح استان اجرایی شده است.

سپهوند به برگزاری مانورهای کارگروه های ۱۱ گانه پدافند غیرعامل استان اشاره کرد و گفت: پرونده های شرکت های مشاوره ای فنی در سطح استان مورد بررسی قرار گرفته اند که به منظور بومی کردن این شرکت ها ۱۰ شرکت مشاوره ای شناسایی شده و صلاحیت امنیتی آن ها مورد بررسی قرار گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر